Todorić se širi, a Hrvati bojkotiraju naše proizvode

26.6.2010.
13:41
VOYO logo

Vlasnik Agrokora Ivica Todorić kupio je kultno beogradsko kino Jadran, koji se nalazi na Trgu Republike, u najstrožem centru grada, objavio je srpski Press.

Hrvatski biznismen je kupnju obavio preko svog lanca marketa Idea jer namjerava širiti poslovanje u Srbiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Todorić je osim Jadrana kupio kino Voždovac, koje je nekada također bio vrlo popularano među Beograđanima. Ovi poslovni prostori već dugo nisu u funkciji, a Idea je vlasništvo nad njima otkupila od dvije kiparske firme, koje su ih preuzele nakon što je u privatizaciji 2007. godine tvrtku Beograd film kupio domaći poduzetnik Nikola Đivanović.

"Točna je informacija da je tvrtka Idea kupila kina Jadran i Voždovac, sa namjerom da u skladu sa važećim urbanističkim planom nas spomenutim lokacijama razvija onu vrstu poslovanja koja je i predviđena važećim urbanističkim uvjetima", naveli su u Idei. Tvrde na ne namjeravaju otvoriti trgovine tamo gdje su nekoć Beograđani išli u kina. arti-201005270590006 "Nije nam cilj tamo razvijati trgovine. Iako je primarni biznis Idee trgovina, mi želimo u sredinama u koje dolazimo biti dio društvenog života građana, uz maloprodaju uložiti i u neke dodatne sadržaje, kao što je to i u ovom slučaju", kažu u ovoj hrvatskoj kompaniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agrokor Ivice Todorića, u čijem sastavu je i trgovački lanac Idea, do sada je u Srbiju uložio 450 milijuna eura i zapošljava oko 7.000 radnika.

U Urbanističkom zavodu Beograda kažu da je detaljnim urbanističkim planom kino Jadran planiran za komercijalne djelatnosti.

"Vrsta komercijalnih djelatnosti ovisi od potreba investitora. Dozvoljene su sve vrste komercijalnih djelatnosti koje ne ugrožavaju životnu sredinu", naveli su u Urbanističkom zavodu.

Predsjednik UO Droge Kolinske Slobodan Vučićević komentirao je najnoviji "ulazak" hrvatskog kapitala u Srbiju riječima da su "srpske police sve punije proizvodima iz Hrvatske".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"A našim kompanijama u Hrvatskoj promet stagnira. Što smo postigli prošle godine, to je to, pomaka nema. Jedino je novo što su police za hrvatske proizvode u Srbiji još otvorenije. Očigledno je nužno da padnu te psihološke prepreke u glavi, da se nekako uklone iz glava tamošnjih vlasnika trgovina, političara. Treba dozvoliti da srpski proizvodi uđu, pa neka onda potrošači biraju", smatra Vučićević.

Bojan Radun, izvršni direktor srpske kompanije Nektar, ističe da preko 50 posto trgovačkih lanaca u Hrvatskoj ne želi držati njihovu robu, a i oni koji to naprave, uzmu vrlo uzak i probran asortiman.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tako da zapravo postoji jedan tihi bojkot. Također, njihovi potrošači su lojalni svojim proizvodima. Za to je zaslužno i javno mišljenje i razne kampanje, pa i samim tim što im i ne nudite mnoge druge proizvode", zaključio je Radun.

Prethodni članci:

arti-201005120381006 arti-201006040442006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo