Talibanska jedinica za promidžbu osvaja Facebook

Da propaganda može biti djelotvornije oružje od bombi, talibani su već odavno shvatili.

13.8.2010.
15:50
VOYO logo

Talibanski glasnogovornici objavili su žestoki demanti nakon što je na naslovnici američkog magazina Time od 9. kolovoza objavljena fotografija 18-godišnje Afganistanke Aiše kojoj su odsječeni nos i uši, a za monstruozan čin okrivljeni talibani.

Time laže kad tvrdi da smo mi odgovorni za sakaćenje djevojke i pokušava se dodvoriti američkoj vlasti. Oštro osuđujemo taj barbarski, nehumani čin koji je protivan islamu - stoji u talibanskom internetsko. priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da propaganda može biti djelotvornije oružje od bombi, talibani su shvatili nakon što su svrgnuti s vlasti u Afganistanu 2001. godine. Iste one skupine koje su nekada zabranjivale televiziju danas naveliko distribuiraju DVD-ove s uništenim selima i civilnim žrtvama stranih vojnika, a novinarima redovito šalju priopćenja. Izdaju novine na brojnim jezicima i dijalektima, a nedavno su napravili prve korake i na Facebooku.

Talibansku medijsku jedinicu osnovao je 2002. ministar kulture i informiranja iz vremena talibanskog režima. PR mašinerija postala je sofisticiranija i agresivnija 2004., zahvaljujući Ustadu Muhamedu Jasiru, ideologu i članu talibanske vlade, te muftiji Latifullahu Hakimiju, prvom pravom glasnogovorniku talibanskog pokreta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Otada između Zapada i talibana bjesni i medijski rat. Afganistan je podijeljen na dvije propagandne zone s dva glasnogovornika: jedan za jug i zapad, drugi za sjever i istok zemlje. Kari Jusuf i Zabdžullah Mudžahid prate strane medije i žestoko reagiraju na slučajeve kao što je Aiša. Demanti priče o djevojci unakaženoj nakon bijega od supruga zlostavljača objavljen je na paštunskom, dariju, urduu, arapskom i engleskom, prenosi Jutarnji list.

Prethodni članak:

arti-201008080200006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brak na prvu UK
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo