Svakoga dana ovaj 25-godišnjak uključuje kameru te se pretvara u svoj alter ego i postaje 'Pear Bro'. Sa svojom majkom svakoga jutra odlazi na more iz kojeg izvlače školjke u kojima se nalaze biseri koje potom obrađuju te od nih stvaraju nakit. I sve to snimaju kamerom nudeći gledateljima diljem svijeta uvid u posao izrade ovog cijenjenog komada nakita u realnom vremenu.
Ideja o emitiranju uživo svakog koraka procesa izrade nakita od bisera javila se sasvim slučajno, no za ovu je obitelj bila pun pogodak.
Milijunska zarada
Da je ovakav način promocije obiteljskih biznisa itekako popularan u Kini dokazuje činjenica da svakog dana svoju proizvodnju uživo objavljuje na tisuće obitelji iz raznih industrija. Dodatni sadržaj kojeg nude svojim kupcima donio im je milijune.
Njegova kamera nerijetko ostaje uključena sve do ponoći, odnosno do samog završetka procesa izrade nakita. U samo šest mjeseci snimanja uživo obiteljska tvrtka zaradila je 4.4 milijuna dolara, što je šest puta više od dotadašnjeg godišnjeg prihoda.
Kupci biraju školjke
Svojim kupcima putem interneta nude da sami odaberu školjku, a potom snimaju kako istu otvaraju te im pokažu kakakv će biser dobiti. Ovaj faktor iznenađenja pokazao se kao itekako dobra stvar jer je zainteresiranih sve više.
'Mislim da 90% stanovnika Kine, kao i ostatak svijeta, nikada nisu vidjeli kako izgleda 'branje' bisera. Čak ni neki lokalci ne znaju o kakvom se procesu radi. Ljudi ne znaju da se u nekim školjkama nalazi na desetak bisera, dok je u drugima samo jedan. Neki ne znaju ni da biseri rastu u školjkama', rekao je Xinda Zhan za BBC.
Zbog velikog interesa okoline u njihov posao, odlučio je uključiti kameru i svima pokazati kako se to zapravo radi. Kaže kako se iznenadio iskazanim interesom ljudi širom svijeta koji svakoga dana prate njihovu stranicu.
Svakog dana izvlači novi broj narudžbe, odnosno broj kupca i za svakog posebno snima video u kojem prikazuje čitav proces, od izvlačenja školjke, do prerade i konačnog produkta kojeg potom šalje kupcu. U Kini postoje na tisuće platformi za snimanje uživo, a u samo dvije godine vrijednost tržišta za live stream se utrostručila.