U Nizozemskoj je više bicikla nego ljudi. Sve je ondje usmjereno prema bicikliranju, što Nizozemcima omogućuje da godišnje tim prijevoznim sredstvom prijeđu 15 milijarda kilometara.
Bickil je postao simbol Nizozemske, poput sira Goude ili tulipana.
Biciklistička infastruktura je fantastična i stalno se širi jer se nizozemske vlasti protiv klimatskih promjena ne bore samo deklarativno.
Bicilističke staze
U zemlji ima 37.000 kilometara biciklističkih staza, ne računajući uske, malovrijedne trake uz automobile ili autobuse jer takvih je još 4700 kilometara. U velikim gradovima, naime, stvorene su "fiets straaten", široke bicklističke prometnice koje su obično obojane žarkocrveno.
'Cikloceste'
To je posebna kategorija brzih staza, svojevrsnih autocesta za bicikliste. Nema semafora, nema raskrižja, a nikome osim biciklistima ondje kretanje nije dopušteno. Postoji čak i preticajna traka za one koji pedaliraju brže.
Parkiranje
Posvuda u gradskim središtima, na sveučilištima ili kolodvorima velika su biciklistička parkirališta. U Amsterdamu su, primjerice, rashodovani trajekti pretvoreni u plutajuće garaže. Na utrehtskom glavnom kolodvoru nalazi se najveća biciklistička garaža u svijetu s 12.500 mjesta na tri kata. Parkirališta su često čuvana, otvorena 24 sata i najčešće besplatna.
Najam
Stvarno je lako biciklirati u savezu s nizozemskom željezničkom ili autobusnom mrežom. Na svakoj većoj postaji mogu se unajmiti bicikli za manje od četiri eura po danu.
Zeleni val
Kako bi se spriječili zastoji, na bicklističkim stazama postoji signalizacija koja biciklistima ukazuje na to koliko brzo moraju voziti da bi 'uhvatili zeleni val', niz zelenih svjetala na semaforima.