Moć informacija /

Suradnja europskih i kineskih medija nova je snaga u borbi protiv pandemije: 'Dijelimo mnogo više konsenzusa nego divergencija'

Image

Predstavnici kineskih i europskim medija sudjelovali su na online forumu

13.12.2020.
9:34
VOYO logo

Kineska medijska grupacija (China Media Group - CMG) i njeni europski medijski partneri pozvali su u četvrtak na zajedničko djelovanje kako bi se ispunile obaveze medija kao javnih distributera informacija i pomoglo međunarodnoj zajednici da izgradi jake snage u borbi protiv pandemije.

Zajednička izjava data je tokom online foruma "Suradnja europskih medijskih partnera 2020", čiji je domaćin bila CMG, s temom "Dijalog međusobnog povjerenja za saradnju na obostrano zadovoljstvo".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik i glavni urednik CMG-a Shen Haixiong iznio je tri prijedloga o trenutnoj situaciji u medijima.

"Prvo, trebali bismo produbiti suradnju u izvještavanju o odgovorima na COVID-19; drugo, trebali bismo promicati razmjenu osoblja između medijskih organizacija; treće, trebali bismo ojačati izgradnju našeg mehanizma suradnje," rekao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Od korone do 5G mreže /

Borba protiv 'fake newsa': Top lista najbizarnijih dezinformacija koje haraju internetom

Image
Od korone do 5G mreže /

Borba protiv 'fake newsa': Top lista najbizarnijih dezinformacija koje haraju internetom

U svom je govoru Shen istaknuo da Kina i Europa dijele široki konsenzus i zajedničke interese u pružanju podrške i prakticiranju multilateralizma, jačanju globalnog odgovora na COVID-19 i zajedničkom promicanju globalnog ekonomskog oporavka te rješavanju pitanja klimatskih promjena.

"Dijelimo mnogo više konsenzusa nego divergencija. Kineski i europski medijski partneri također će krenuti u novu fazu bližeg, dubljeg i pragmatičnijeg dijaloga, razmjene i suradnje", izjavio je Shen.

"Moramo spoznati snagu partnerstva u ovom novom medijskom ekosistemu," rekao je predsjednik Reutersa Michael Friedenberg i dodao:

"Ono može biti u obliku zajedničkog novinarstva, industrijskih koalicija, novih komercijalnih poslovnih prilika, razmjene sadržaja ili zajedničkih platformi".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Također je spomenuo da su CMG i CCTV+ važni partneri te da je partnerstvo i dalje prioritet.

"Bez jasne, dvosmjerne informativne komunikacije nikada neće biti potpunog povjerenja i dublje suradnje. Stoga, mediji igraju vitalnu ulogu u prijateljskom odnosu između različitih zemalja i naroda", rekao je Paolo Panerai, glavni urednik i izvršni direktor Class Editoria S.p.A.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Kako globalna međuovisnost raste, vjerujem da medijske kompanije više ne mogu raditi izolirano jedne od drugih," naglasio je Michael Peters, izvršni direktor i predsjednik izvršnog odbora Euronewsa.

On vjeruje da će Euronews i CMG nastaviti produbljivati svoju suradnju u njegovanju boljeg razumijevanja između dvije kulture.

Svečana ceremonija pokretanja China Business Videa (CBV), novog zajedničkog programa, također je održana između CCTV+ i Reutersa tokom foruma. Reutersovim klijentima će CBV pružati financijske vijesti iz Kine, koje će CMG distribuirati direktno radi poboljšanja medijske suradnje između Kine i drugih medija i jačanja razmjene informacija.

Na forumu su Teng Yunping, predsjednik CCTV agencije za video vijesti (CCTV +) i Adrian Wells, generalni direktor European News Exchangea (ENEX) potpisali Strateški memorandum o razumijevanju, koji signalizira službeno pokretanje Europskih medijskih partnera (European Media Partners - EMP). U budućnosti će dvije strane ojačati suradnju na vijestima, izvještajima, inozemnim reporterima kao i medijskim forumima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istovremeno je objavljen i BizToday program koji EMP-u pruža prilagođene kineske i europske financijske vijesti koje će zajednički kreirati CMG, CCTV+ i ENEX.

Na forumu su 28 delegata iz 25 organizacija iz 16 europskih zemalja te delegati CMG-a detaljno razgovarali o tome kako ojačati koordinaciju, produbiti veze, ujediniti se u borbi protiv pandemije i sveobuhvatnijim razmjenama izgraditi veće povjerenje u svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U današnjem, nesigurnom vremenu je presudno da mediji imaju što više pouzdanih izvora za izvještavanje o pandemiji koja pogađa sve nas. Koristimo mnoštvo izvještaja iz inozemstva o statistikama i trendovima u različitim zemljama koji nam pokazuju oblike upravljanja krizom i vladine pristupe zaštiti zdravlja stanovništva širom svijeta. Iz kineskih dokumentarnih filmova smo mnogo naučili o tome kako se oni bore protiv ove zarazne bolesti. Suočeni smo s ekstremnim izazovom u zaštiti naših redakcija i omogućavanju neometanog kontinuiteta proizvodnje tokom pandemije. Dodatni izvor vijesti i razmjena sadržaja u ovom su trenutku od iznimnog značaja", poručila je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Media i N1.

Tokom foruma, predstavnici Kine i Europe pridružili su se online panel diskusiji na temu "Multilateralna saradnja i međusobno povjerenje, zajednički izazovi i budućnost na obostrano zadovoljstvo" kako bi razgovarali o tome kako kineski i europski mediji promoviraju međusobno povjerenje između ljudi s obje strane i provode multilateralnu suradnju za postizanje zajedničkih rezultata.

pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo