Sibirska tvrtka koja proizvodi najpoznatiju i najrabljeniju jurisnu pusku na svijetu izdvojila je vise od 380.000 dolara za redizajn svoje marke i kampanju koju je predstavila u utorak.
Novi logo "CK", sto je kratica za Kalashnikov Concern i ne smije se mijesati s americkim dizajnerom odjece Calvinom Kleinom, sastoji se od crno-crvenih slova u jednom bloku i oblikom podsjeca na spremnik puske AK-47.
Lansiran i novi slogan
Boje crvena i crna odgovaraju zastavi Udmurtije u zapadnom Sibiru gdje su smjestene koncernove tvornice.
Proizvodac je lansirao i novi slogan, preciznije dva slogana, na engleskom "Protecting Peace" (Stiteci mir), odnosno na ruskome "Oruzje mira" ili "Oruzje svijeta" jer "mir" na ruskome znaci i "svijet" i "mir".
Temeljna nacela tvrtke
Automatska puska AK-47 jedan je od ruskih simbola u svijetu, a novi logo "odrazava temeljna nacela tvrtke: pouzdanost, odgovornost, lakocu uporabe", rekao je generalni direktor Aleksej Krivorucko.
Tvrtka ce odsad proizvoditi "odjecu za sportske strijelce i lovce" pod imenom Kalasnjikov.
Djelatnost se siri i na proizvodnju pribora, napose nozeva.