Na suđenju za koje se očekuje da će trajati četiri mjeseca očekuje se 'pretresanje' čak triju teorija zbog kojih je Concorde američke kompanije Continental Airlines pao nedugo nakon polijetanja s piste. Točnije, zrakoplov se zapalio pri polijetanju s piste te se zabio u motel nedaleko od piste. U nesreći je poginulo sto putnika, većinom njemačkih turista, devetero članova posade te četvero zaposlenika motela.
Tužitelji će na suđenju pokušati dokazati da je za nesreću zrakoplova kriva pločica metala veličine oko 45 centimetara, koja je otpala u minutama prije polijetanja te poderala gumu čiji su dijelovi pogodili spremnik goriva i izazvali smrtonosni požar.
Continental Airways optužen je da je za privremene popravke na zrakoplovu koristio titan, iako to nije dozvoljeno.
Branitelji američke kompanije pokušat će pak dokazati kako se zrakoplov zapalio i prije nego je udario u metalnu pločicu. Tvrde kako je osoblje zračne luke slučajno izostavilo ključnu razmaknicu na podvozju zrakoplova, što je dovelo do preopterećenja guma uslijed čega je jedna i eksplodirala.
Na suđenju će se pokušati utvrditi i je li ponos britanskog i francuskog zrakoplovstva, koji je godinama slovio za najsigurniji putnički zrakoplov na svijetu, imao dizajnerske greške koje su sistematski ignorirane kako bi se izbjeglo povlačenje iz prometa. U 24 godine prije nesreće 2000. godine, Concorde je imao 65 incidenata s puknutom gumom, od kojih su šest dovele do razderotina na spremniku goriva.
Ako ih osude, optuženici bi mogli dobiti petogodišnju kaznu zatvora i globu od 75.000 eura, a Continental Airways zaradit će maksimalnu kaznu od 375.000 eura.