NAKON PAPIRA I HRANE /

Ostali su doma: Danci i Dankinje razgrabili seksualne igračke

Image
Foto: Pixabay

Posebno je porasla potražnja za seksualnim igrama i igračkama za parove

8.4.2020.
10:33
Pixabay
VOYO logo

Prodaja seks igračaka u Danskoj se više nego udvostručila nakon što je njezinim stanovnicima naloženo da ostanu doma kako bi se ograničilo širenje koronavirusa, podaci su najvećeg prodavača ove vrste proizvoda u toj zemlji.

VEZANE VIJESTI

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako me veseli što u ovim teškim vremena, kada se ljudi osjećaju vrlo ranjivima, i mi činimo nešto dobro", rekla je Mathilde Mackowski, suvlasnica Sinfula, najvećeg prodavača seksualnih igračaka u Nordijskoj regiji. 

U prvome tjednu travnja u Danskoj je prodaja Sinfulovih seks igračaka porasla za 110 posto. Proizvođači procjenjuju da ta zemlja čini tri četvrtine njihova ukupnog tržišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najveća internetska stranica za pregled seksualnih igračaka u zemlji, Eroti.dk objavila je da je, nakon proglašenja mjera izolacije promet više nego utrostručen u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Posebno je porasla potražnja za seksualnim igrama i igračkama za parove. 

"Mislim da je prirodno da se, kada smo prisiljeni provoditi nešto više vremena zajedno, želimo i malo više zabaviti. U ovim teškim vremenima vodimo više računa jedni o drugima, a to se odražava i na naš spolni život", smatra Mackowski.

Svakodnevno se u maloprodaji internetskim naručiteljima u Danskoj, Norveškoj, Švedskoj i Finskoj otpremi oko 1500 paketa. U prvome tjednu travnja prodaja se u nordijskoj regiji udvostručila u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danci su poznati po svojem "hyggeu", specifičnom hedonističkom načinu uživanja u životu, koji se može prevesti kao - udobnost. Slove za jednu od najsretnijih nacija u svijetu i poznati su po svojim progresivnim zakonima poput legalizacije pornografije 1969., puno ranije nego što je to učinjeno u ostalom dijelu Europe.

Iz Sinfula kažu da su najveći skok u prodaji uočili u posljednjih tjedan dana ."U prva smo se tri tjedna, točnije nakon proglašenja karantene 11. ožujka vjerojatno svi malo uspaničili i prioritet nam je bila kupnja toaletnog papira, paste za zube i prehrambenih potrepština", smatra Mackowski.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo