Glazbeni video uradak koji kritizira poslovanje kompanije Unilever's Indian vezano uz odbacivanje toksičnog otpada brzo se proširio svijetom, piše Business Insider.
Zvijezda uratka Sofia Asharaf, bivša djelatnica marketinške agencije Ogilvy & Mather, u svojoj rap izvedbi optužuje Unilever, koji je imao pogone u šumi kod Kodaikanala u južnoj indijskoj državi Tamil Nadu, za ostavljanje žive u otpadu. Asharaf tvrdi da su zbog velikog izlaganja živi u tom dijelu zemlje majke rađale teško oboljelu djecu, a da su oboljeli i tamošnji radnici.
"Unilever je došao i nakon što je sve zagadio, ostavio iza sebe uništenu zemlju. Počistite svoje smeće", rapa Asharaf.
Sve po zakonu
Iz Unilevera demantiraju njene tvrdnje te navode kako su otpadno staklo u kojem se nalazi živa prodali, te da ga nisu ostavili u zemlji. Nadalje navode kako su odmah po saznanjima o prisustvu žive zatvorili tvornicu te pokrenuli istragu.
"Nije bilo štetnih utjecaja na zdravlje radnika i na okoliš. To su pokazale brojne neovisne studije. Bilo je ograničenog utjecaja na tlo na nekim mjestima unutar tvorničkih prostora, koji zahtijevaju sanaciju".
Iz Unilevera su za Reuters poručili kako "ondje još ima posla koji moraju obaviti", no da će to učiniti čim dobiju poziv Odbora za onečišćenje države Tamil Nadu.
Video koji se pojavio na YouTubeu dosad je pogledan više od 1,7 milijuna puta.
Business Insider/Danas.hr