NJEMAČKA INTENZIVNO TRAŽI OKO 100.000 RADNIKA: / Trebaju ljude za 500 različitih zanimanja, a poznato je i kolike plaće nude

Image
Foto: Bahn.com / Ilustracija

Željeznice trenutačno najviše traže vozače vlakova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektroinženjere.

16.12.2019.
9:47
Bahn.com / Ilustracija
VOYO logo

Njemačke željeznice u posljednje vrijeme intenzivno traže osoblje. Prema nekim procjenama, u idućih pet godina morat će zamijeniti čak polovicu od 200.000 zaposlenika. Glavno razlog je skori odlazak većeg broja radnika u mirovinu, prenosi novac.hr.

Martin Seiler, voditelj ljudskih potencijala Njemačkih željeznica, govori da bi do kraja 2019. godine kompanija trebala zaposliti čak 24.000 novih zaposlenika. Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sljedeće godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istovremeno, njemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promjena planira povećati investicije u željeznice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8000 radnih mjesta.

Žele spriječiti kašnjenja vlakova

Njemačke željeznice trenutačno najviše traže vozače vlakova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektroinženjere. Buduće generacije vlakova trebale bi biti 'preciznije' i 'robusnije', kako bi se spriječilo neželjna kašnjenja i otkazivanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Plaće ovise o vrsti posla. U kompaniji je trenutačno angažirano čak 500 različitih zanimanja, među kojima su i kuhari, urednici, inženjeri i IT stručnjaci. Vozači lokomotiva u prosjeku zarade 38.000 eura godišnje, no njihova plaća može doseći i 50.000 eura. Prihodi konduktera su od 34.000 do 46.000 eura godišnje, dok službenici u željezničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 eura godišnje.

Djelatnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 eura godišnje, dok putnički savjetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tehničari za kontrolu najbolje plaćeni

Graditelji pruga prosječno uprihode do 42.000 eura, a njihova plaća ovisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedjeljama i u noćnim smjenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u prosjeku zarade najveću godišnju plaću koja se može popeti i do 52.000 eura, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta željeznica, čija je uloga usporediva s kontrolorima leta.

Sve navedene plaće su u bruto iznosima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo