Australski dužnosnici upozorili su u petak da i u slučaju da se potvrdi da ostaci zrakoplova pronađeni na otoku Reunion pripadaju malezijskom zrakoplovu s leta MH 370, to neće riješiti misterij nestanka Boeinga 777 Malaysia Airlinesa i njegovih 239 putnika.
Dva metra dug dio krila pronađen u srijedu na plaži istočne obale je "istog tipa" kao kod Boeinga 777, suglasno je više različitih izvora.
Zamjenik australskog premijera Warren Truss upozorio je međutim da taj "ostatak može biti važan element", ali je ocijenio da je "gotovo nemoguće" na temelju njega pronaći ostatak zrakoplova.
Šesnaest mjeseci nakon nestanka zrakoplova na letu MH370, Truss, koji je i ministar prometa, rekao je da "ne vjeruje da će im to puno pomoći u pronalaženju zrakoplova".
Ipak, zamjenik australskog premijera kazao je nešto ranije da je sve uvjereniji da otkriveni ostaci upućuju na to da se potraga vodi u pravom području.
U tom je području je palo nekoliko zrakoplova, ali nijedan Boeing 777.
Nešto ranije australski istražni dužnosnici koji su angažirani na potrazi za nestalim malezijskim zrakoplovom na letu MH370 kazali su da su "sve više uvjereni" da je ostatak zrakoplova pronađen na francuskom otoku Reunion pripadao nestalom Boeingu 777.
Francuski oceanograf Joel Sudre drži da su ostatke mogle nanijeti morske struje sa zapada Australije do otoka Reunion. U tom slučaju bi, po njegovu mišljenju, satelitske snimke te plitke morske struje mogle omogućiti lokaliziranje područja pada zrakoplova u nekoliko dana.
More je izbacilo ovog tjedna na plažu i dio kovčega i dvije azijske boce, koje su predane pripadnicima ekipa zaduženih za pretraživanje područja.
Radi se o boci deterdženta na kojoj piše Džakarta, Indonezija i boci mineralne vode s logom, za koju drže da je kineska.
Među putnicima leta MH 370 bilo je 153 Kineza i 12 Indonežana.
Niti jedan trag nije pronađen nakon 8. ožujka 2014. kada je nestao Boeing 777 na letu MH370, iako je Australija vodila intenzivne potrage na južnom dijelu Indijskog oceana, gdje su sateliti zadnji puta ulovili komunikacijske sustave tog zrakoplova.
Najvjerodostojnijim objašnjenjem o padu smatra se ono prema kojemu je došlo do naglog pada razine kisika u zrakoplovu zbog kojeg su se onesvijestili posada i putnici, a upravljanje zrakoplovom preuzeo automatski pilot do pada u more nakon što je potrošeno gorivo.