nova euforija /

Nakon tenisica, Lidl lansirao svoj Mini Cooper u prepoznatljivoj plavo-crveno-žutoj kombinaciji boja

Image

Za potrošenih 30 eura, kupci mogu dohvatiti svoj Lidl auto. Do sad su 'izbacili' svoje tenisice, čarape, scootere...

3.10.2022.
13:46
VOYO logo

Prvo tenisice, sad i automobil, Lidl je napravio korak dalje u plasiranju proizvoda u prepoznatljivim bojama kompanije koje izazivaju neviđenu euforiju kupaca.

U Francuskoj su startali nagradnu igru u kojoj Lidlovi kupci kao glavnu nagradu mogu osvojiti Mini Cooper obojan Lidlovom plavo-žuto-crvenom kombinacijom boja. U nagradnoj igri mogu sudjelovati svi koji u trgovini potroše najmanje 30 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Michel Biero, direktor nabave francuskog Lidla, zadovoljan je novom marketinškom strategijom: "To je naša strategija, kombinaciju boja pretvaramo u zaštitni identitet i prepoznatljiv potpis marke. Kupci su pozitivno reagirali na ovu kampanju." Igra traje do 13. prosinca ove godine.

Image
PRAVA POMAMA /

Hrvati razgrabili Lidlove tenisice. Platili ih 129 kuna, a prodaju ih za vrtoglave cifre

Image
PRAVA POMAMA /

Hrvati razgrabili Lidlove tenisice. Platili ih 129 kuna, a prodaju ih za vrtoglave cifre

Podsjetimo, Hrvati su poludjeli za Lidlovim tenisicama koje su odmah rasprodane po cijeni od 129,90 kuna, a potom su se u oglasnicima pojavljivale po vrtoglavim cijenama. U jednom od oglasa nudile su se tenisice u kombinaciji s Lidlovim čarapama, nekorištene, za 1300 kuna!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim tenisica i čarapa s logotipom trgovine, Lidl u pojedinim zemljama u svojoj standardnoj ponudi ima i skutere i upravo automobile.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo