Prvo tenisice, sad i automobil, Lidl je napravio korak dalje u plasiranju proizvoda u prepoznatljivim bojama kompanije koje izazivaju neviđenu euforiju kupaca.
U Francuskoj su startali nagradnu igru u kojoj Lidlovi kupci kao glavnu nagradu mogu osvojiti Mini Cooper obojan Lidlovom plavo-žuto-crvenom kombinacijom boja. U nagradnoj igri mogu sudjelovati svi koji u trgovini potroše najmanje 30 eura.
Michel Biero, direktor nabave francuskog Lidla, zadovoljan je novom marketinškom strategijom: "To je naša strategija, kombinaciju boja pretvaramo u zaštitni identitet i prepoznatljiv potpis marke. Kupci su pozitivno reagirali na ovu kampanju." Igra traje do 13. prosinca ove godine.
Podsjetimo, Hrvati su poludjeli za Lidlovim tenisicama koje su odmah rasprodane po cijeni od 129,90 kuna, a potom su se u oglasnicima pojavljivale po vrtoglavim cijenama. U jednom od oglasa nudile su se tenisice u kombinaciji s Lidlovim čarapama, nekorištene, za 1300 kuna!
Osim tenisica i čarapa s logotipom trgovine, Lidl u pojedinim zemljama u svojoj standardnoj ponudi ima i skutere i upravo automobile.