U priopćenju se ne kaže kad je nadzor proveden, ali Wall Street Journal piše da je Komisija u studenomu poručila Berlinu "da popravi uporne probleme", što je bilo mjesecima prije pada Germanwingsova zrakoplova i smrti 150 ljudi.
List prenosi riječi dviju osoba bliskih toj temi, da su EU-ovi dužnosnici ustanovili kako njemačke zrakoplovne vlasti, Luftfahrtbundesamt (LBA) imaju manjak osoblja, što može dovesti do ograničenja sposobnosti da kontrolira avione i posade, npr. kad je u pitanju izvođenje liječničkih pregleda.
"Na temelju preporuka Europske agencije za sigurnost u zrakoplovstvu (EASA), Komisija je od Njemačke zatražila reakciju i prilagodbu. Njemački se odgovori upravo procjenjuju", rekao je glasnogovornik Komisije.
Glasnogovornica LBA rekla je da EASA nekoliko puta na godinu provodi reviziju nacionalnih zrakoplovnih vlasti, LBA je odgovorio na taj malen broj kritika koje su mu upućene i EASA sad procjenjuje te odgovore.
Kompanija mati Lufthansa objavila je da je kopilot Andreas Lubitz za kojega se vjeruje da je namjerno srušio avion, pilotsku školu obavijestio o svojem prošlom razdoblju teške depresije, pa se postavlja pitanje jesu li medicinski pregledi posada zrakoplova dovoljno strogi.
Wall Street Journal je napisao kako nije pouzdano da su identificirani nedostaci u LBA-u imali veze s padom aviona.