Dva reklamna panoa u Ljubljani postala su viralni hit na društvenim mrežama. Naime, u sklopu Europskog tjedna mobilnost organizirana je marketinška kampanja u kojoj su na panoima objavljena izmišljena imena ljudi koji su kažnjeni zbog kršenja prometnih propisa.
"U Ljubljani osim što te novčano kazne zbog parkiranja na mjestu za invalide i slično, osvane ti i ime na gradskom panou s učinjenim prekršajem, da zna cijeli grad da si govedo. Bravo Ljubljana", napisao je jedan korisnik Twittera uz fotografije. Doduše, čini se kako nije znao da se radi o marketinškoj kampanji, a ne stvarnom događaju.
Na njima vide se dva panoa na kojima su navedena imena prekršitelja, ali i nedjela koja su počinili. Tako su u sklopu ove kampanje izmišljeni Zdravko Riba kažnjen jer je parkirao na mjesto za invalide, a Primož Kroglič jer je divljački biciklirao po centru i nije propuštao pješake. Obojica su kažnjena s po 80 eura.
Urnebesni komentari
"To što bi kod nas ljudi namjerno pravili prekršaje i plaćali kazne da im imena budu na billboarde i panoe, to je druga stvar", našalio se u komentarima korisnik Twittera iz Crne Gore, a reakcije pristižu s cijelog Balkana.
Neki su primijetili da se vjerojatno radi o izmišljenim imenima te da je zapravo riječ o marketinškoj kampanji, a ne javnom sramoćenju. "Pa skuplje bi Ljubljanu ispalo da printaju i stavljaju ovakve billboarde za svaki prekršaj, nego što je izrečena kazna. Naravno, ovo je marketinška akcija i imena su izmišljena", jedan je od komentara.
U prvotnoj verziji teksta nije bilo potpuno jasno kako se radi o marketinškoj kampanji. Tekst je naknadno izmijenjen.