Ova inicijativa vođena je praksom mališana koji imaju običaj na blagajni, kad čekaju u redu, uzimati brdo grickalica i slatkiša. Kako bi doskočio toj lošoj praksi, Lidl u svoje trgovine uvodi red.
S blagajne miče sve one primamljive stvari i zamjenjuje ih zdravijom alternativom, orašastim plodovima i sušenim voćem.
Udio u borbi protiv pretilosti
Ovaj popularni trgovački lanac na taj će način dati svoj udio u borbi protiv pretilosti djece i potaknuti roditelje da ustraju u pokušaju zdravije prehrane najmlađih. U današnje vrijeme sve se teže nositi s tim problemom jer su čokoladice i slatkiši posvuda.
Na ovaj se (ne)popularan potez Lidl odlučio nakon što je najnovije istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji objavilo rezultate po kojima se pretpostavlja da će pola milijuna Britanaca do 2050. godine biti pretilo.
Ronny Gottschlich, direktor britanskog Lidla, rekao je da će Lidl biti prvi lanac koji će uvesti potpunu zabranu.
''Naš cilj nije samo širiti svijest o uravnoteženoj prehrani i zdravom načinu života, nego našim kupcima omogućiti lakše provođenje istoga u praksi. Znamo kako je to teško, pa na ovaj način samo želimo olakšati roditeljima'', objasnio je svoje namjere Ronny.