Iz kompanije Microsoft potvrdili su da istražuju prekid rada na njihovim uslugama koje su bazirane na sistemu pohrane u oblaku, između ostalog, na Microsoft Teamsu, posebnom softveru namijenjenom za internetske sastanke, prenosi The Guardian.
Uveli zamjenske sustave
Microsoft je zaprimio dojave o problemima s ovjeravanjem autentičnosti, odnosno s pristupom korisnika njihovim računima na online servisima Microsoft Teams. Outlook i Office.
Prekid rada osjetili su korisnici diljem svijeta.
Iz Microsofta su kazali da oni korisnici koji su bili već prijavljeni u postojeći 365 paket i dalje mogu neometano koristiti usluge njihovih servisa.
"Utvrdili smo da određeni dio naše infrastrukture ne obrađuje zahtjeve za provjeru autentičnosti na vrijeme. Trenutno poduzimamo sve potrebne korake da bismo ublažili ovaj problem. Paralelno s time, preusmjeravamo naše korisnike na zamjenske sustave", izjavili su iz Microsofta.
Spas za poslove u pandemiji
Kompanija je na Twitteru ustvrdila da je za prekid rada krivo najnovije ažuriranje sustava te da će se ono zaustaviti radi ublažavanja problema.
Microsoft je oko četiri sata ujutro objavio da je sustav većinski uspostavljen, ali dijelovi svijeta, poput Sjeverne Amerike i Azije- Pacifik i dalje ne mogu pristupiti Microsoftovim servisima.
U jeku globalne pandemije, servisi poput Teamsa bili su ključni za ljude koji su svoje poslove morali nastaviti odrađivati od kuće.
Microsoft je objavio da je uslugu Teamsa u travnju dnevno koristi oko 75 milijuna ljudi.