KONAČNI PAD POSRNULOG DIVA: /

'Čelična Marissa Mayer' odlazi, a Yahoo mijenja ime

Image
Foto: AFP, ROBYN BECK

2017. godina bit će godina velikih promjena za Yahoo. Ukoliko se okonča dogovorena prodaja Verizonu, teška 2,8 milijardi dolara, s mjesta CEO-a odstupa 'čelična lady' industrije, Marissa Mayer.

10.1.2017.
9:16
AFP, ROBYN BECK
VOYO logo

Marissa Mayer, glavna izvršna direktorica Yahooa najavila je odlazak iz te tvrtke kad se okonča dogovorena prodaja Yahooa telekomunikacijskom divu Verizonu. Osim što odlazi Mayer te još niz direktora i članova uprave, kultni Yaahoo mijenja ime - uskoro će biti poznat kao Altaba.

Ostaje li u tvrtki?

Ne zna se hoće li Mayer ostati u tvrtki na nekoj drugoj poziciji, no stručnjaci tvrde kako njeno odstupanje iz upravnog odbora ne čudi budući da se nova tvrtka Altaba neće baviti operativom te stoga za nju tamo ne bi ni bilo posla.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja Yahooa Verizonu dogovorena je još u lipnju prošle godine, a sama transakacija bit će teška oko pet milijardi dolara.

Marissa Mayer u Yahoo je stigla iz Googlea s ciljem spašavanja posrnulog internetskog diva, no sada, pet godina kasnije, postalo je jasno da je taj cilj nemoguće ispuniti te tvrtka ide novom vlasniku, a Yahoo, pod tim imenom, prestaje postojati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najutjecajnija žena industrije

Mayer je nakon završetka studija na Stanfordu dobila pregršt poslovnih ponuda, no odlučila se za onu iz Googlea gdje je 1999. godine došla kao tek dvadeseti zaposlenik te kao prva žena inženjer u tom, sada moćnom, internetskom divu. Ubrzo se prometnula u jednu od najvrijednijih ljudi u biznisu, a zbog svoh stila upravljanja prozvana je 'Čelična Mayer'.

Na Stanfordu je specijalizirala umjetnu inteligenciju te je za vrijeme karijere u Googleu nadzirala cijeli niz proizvoda, među kojima i Google Adwords, bez kojeg je danas online oglašavanje postalo nezamislivo.

Od 1999. godine do danas Mayer je postala najutjecajnijom ženom ove industrije, a na meti kritika našla se kad je uzela svega tjedan dana porodiljnog kad je rodila jer 'nije željela ništa propustiti'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo