JESU LI VW I RIMAC U BRAKU IZ SNOVA? NIJEMCI O BUGATTIJU: /

'Marka treba postati hrvatska, znamo što je odlučujuće u tom poslu'

Image
Foto: Pixsell

Njemački mediji nagađaju o mogućnosti da koncern Volkswagen svoju marku Bugatti prepusti tvrtki hrvatskog poduzetnika Mate Rimca, jer to bi mogla biti idealna kombinacija - i za Porsche

18.9.2020.
19:19
Pixsell
VOYO logo

Nagađanja kako bi koncern Volkswagen mogao prodati svoju marku luksuznih sportskih vozila Bugatti već traju neko vrijeme: o tome je već pisao časopis Manager Magazin, a ovog tjedna je i britanski Car Magazine objavio kako će novi vlasnik postati hrvatska tvrtka Rimac Automobili, piše Deutsche Welle.

Ipak, list Frankfurter Allgemeine Zeitung je skeptičan: "'Mi se ne izjašnjavamo o budućnosti marke', čuje se iz sjedišta tvrtke (Bugatti) u Molsheimu kod Strasbourga. Slično se može čuti i iz sjedišta VW-a. Već je bilo glasina i o mogućoj prodaji drugih luksuznih marki kao što su Bentley i Lamborghini ili proizvođača motocikala Ducati", podsjeća Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
OVO BI MOGLO ODJEKNUTI - RIMAC PREUZIMA BUGATTI? /

Ugledni britanski list tvrdi da je ovaj posao vrlo blizu; oglasili se iz Rimca

Image
OVO BI MOGLO ODJEKNUTI - RIMAC PREUZIMA BUGATTI? /

Ugledni britanski list tvrdi da je ovaj posao vrlo blizu; oglasili se iz Rimca

'Nema razloga za dolazak novog vlasnika u Bugatti'

Jer kako piše ovaj list, "Bugatti je objavio kako se usredotočuje na tekuće poslove i iz trenutnog očišta, nema razloga zašto bi došao novi vlasnik ove marke veoma skupih sportskih automobila i sa po 1500 konjskih snaga. Prema posljednjim podacima marka u ovom koncernu posluje pozitivno, 2019. su prodana 82 vozila. (...) I u tekućoj godini Bugatti razmjerno dobro prolazi kroz krizu. Pandemija korone nije tako teško pogodila posao s luksuznim proizvodima kao masovne proizvode, makar i tu ima manje potražnje", piše FAZ.

Ipak, list Süddeutsche Zeitung je mnogo konkretniji: "VW želi prodati Bugatti" i odmah u podnaslovu "Marka treba postati hrvatska. Porsche u tom poslu ima odlučujuću ulogu." Jer autor minhenskog lista Georg Kacher piše kako je "prema jednoglasnim izvorima barem za Bugatti istekao rok. VW mora koncentrirati svoje resurse kako bi uspio u svom ambicioznom investicijskom programu s težištem na električnoj mobilnosti, digitalizaciji i autonomnoj vožnji."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Borna Filic/PIXSELL/Profimedia

Rimčeva tvrtka među vodećima u svijetu

Süddeutsche Zeitung objašnjava kako je plan Volkswagena da proda Bugatti - ali da ga zapravo zadrži jer bi preko svoje marke Porsche povećao svoj udio u hrvatskoj tehnološkoj tvrtki za proizvodnju sportskih vozila Rimac: "Prema informacijama SZ-a, zauzvrat će Porsche povećati svoju udio u tvrtki Rimac na 49%. Tvrtka iz Stuttgarta je već 2018. preuzela deset posto tvrtke Rimac i taj udio kasnije povećala na 15,5%. Tvrtka koju je osnovao Hrvat Mate Rimac pripada u vodeće svjetske specijaliste u elektromobilnosti, tehnici baterija i zahtjevne elektronike. Ogledni primjerak za tehničku stručnost je već drugi supersportski automobil nazvan C-Two, takozvani hypercar s 1914 konjskih snaga snažnim elektromotorom i voznim osobinama koje su bez konkurencije i koji je kratko pred serijskom proizvodnjom."

Tu bi odlučujuće bilo da bi Rimac dobio savršen brend za svoje automobile, a Porsche do tehnologije ove hrvatske tvrtke za pak svoja vozila.

'Porsche bi mogao profitirati od Rimčevog know-how'

Minhenski list nagađa kako bi to mogao biti "brak iz snova": cijena za Bugatti bi bila "negdje u trocifrenom milijunskom iznosu srednje veličine" koji bi preko Porschea došao u vlasništvo Rimca, a zauzvrat bi i ova njemačka tvrtka "mogla profitirati od know-how kojeg ima Rimac."

"Tek 32 godine stari Rimac bi sa svoje strane s Bugattijem mogao dobiti savršen nastup na tržištu, zajedno s odgovarajućom infrastrukturom za njegove potpuno električne supersportske automobile koji se rade u minimalnim serijama. Nedavno je Rimac viđen u Molsheimu u Elsassu gdje se uglavnom ručno sklapa Bugatti Chiron, nasljednik modela Veyron u ateljeu same kuće. Interesent je navodno bio impresioniran", javlja minhenski list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Süddeutsche Zeitung u svom broju od ovog petka piše i kako je uprava koncerna Volkswagen zapravo već prošlog tjedna odlučila prihvatiti taj posao i jedino još nedostaje odobrenje nadzornog odbora koncerna Volkswagen. No i dodaje kako će to "uz vjerojatnost koja graniči sa sigurnošću" značiti i odlazak sadašnjeg šefa marke Bugatti Stephana Winkelmanna, ali kako se o svemu tome nije želio izjasniti ni Winkelmann, niti šef Porschea Oliver Blume.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo