Naime, u razgovoru za za njemački SpiegelKarl Born, nekadašnji šef TUI-ja, najvećeg njemačkog touroperatora, i stručnjak za turizam, potvrdio je da njemački turisti na odmoru previše vremena posvećuju traženju mana u smještaju, a sve kako bi dobili odštetu. Osnove za pritužbe traže pomoću "Frankfurtske orijentacijske tablice odšeta" koju im svake godine prije početaka godišnjih odmora tiska list Bild, "pa su mnogi od njih uvjereni da je tablica zakon", kaže Born.
U svom dugogodišnjem iskustvu u turizmu, Born kaže da Nijemci imaju posebno direktan način uručavanja pritužbi, zbog čega im ugostitelji vraćaju istom mjerom, i njihovim se pritužbama bave posljednjima na listi.
A što se tiče najgore pritužbe koju je u svojoj karijeri čuo, ona se tiče turista i krokodila s početka teksta. Iako je tužba došla do suda, sudac ju je odbacio u manje od pet minuta, kazavši da je opće poznata činjenica da krokodile ne treba maziti. Drugi je turist, koji je podnio pritužbu i dobio 10 posto odštete, zatražio da mu isplate 20 posto, "jer su cijene skočile".
"U takvim situacijama moram se zapitati je li se ti ljudi šale ili su zaista ludi", kaže Born.
Vezani članci:
arti-201107070253006 arti-201103150436006