Dio krila zrakoplova Malaysia Airlinesa koji je 8. ožujka 2014. godine nestao na letu MH370 iz Kuala Lumpura prema Pekingu pokazuje da se produžilo prilikom slijetanja iz čega se može zaključiti da je pilot upravljao avionom do samog kraja, tvrdi stručnjak za zrakoplovne nesreće.
Svjetski poznati istražitelj avionskih nesreća Larry Vance tvrdi da je pilot namjerno srušio avion čija sudbina još nije do kraja riješena.
"Netko je upravljao letjelicom do vode", prenosi Guardian Vanceovu izjavu.
Avionom je netko upravljao do kraja
Do sada se vjerovalo u teoriju australskih istražitelja koji su zaključili kako zrakoplov nije bio pod kontrolom kada se s 239 ljudi srušio prije nego što je krenuo rutom preko Indijskog oceana.
Vance vjeruje da je taj mali dio krila, što je pronađen prije godinu dana kod obala Madagaskara, dokaz da se produžio tijekom slijetanja, a to produženje može aktivirati samo osoba koja upravlja zrakoplovom.
To što nisu pronađeni ostaci kabine aviona također se može objasniti laganim, kontroliranim slijetanjem, dodaje Vance. I australski i francuski istražitelji iznosili su zaključke o mogućoj odgovornosti pilota.
Ruta na simulatoru
Taj dio krila, koji se službeno naziva "flaperon", u rukama je francuskih istražitelja, te malezijske vlasti nisu uspjele doći do njega ni godinu dana otkako je pronađen. No, od teorije o namjernom rušenju zrakoplova u ocean nije se odustalo, nego se traže dodatni dokazi kojima bi se to potkrijepilo. Tim više što je u domu pilota na simulatoru letenja prije mjesec dana otkrivena ruta gotovo identična onoj što ju je MH370 imao prema južnom dijelu Indijskog oceana.