Ured za istragu i analizu (BEA), zadužen za tehničku istragu, poslao je brod na područje na kojemu je francuska mornarica pretpostavljala da bi se mogle nalaziti.
No "pošto se uvjerila u optimalnu pokrivenost čitavog područja, BEA je odlučila nastaviti pretraživanje sjeverozapadno od posljednjeg poznatog položaja letjelice", ističe to tijelo.
Zbog izostanka rezultata, BEA je odlučila ponovo se usredotočiti na zonu u kojoj je prvotno provodila istragu i kamo je u noći na četvrtak trebao doploviti norveški brod Seabed Worker.
"Najava francuske mornarice pobudila je veliku nadu. Ovo je veliko razočaranje", kazao je Robert Soulas, tajnik udruge obitelji žrtava Pomoć i solidarnost AF447.
Ministarstvo obrane je u četvrtak objavilo da je uspjelo odrediti položaj crnih kutija na jednom drugom području, a ne na onom koje je BEA bila pretraživala.
Ova vijest je uništila i zadnju nadu da će se pronaći olupina Air Franceova Airbusa A330-200 i crnih kutija, koje su presudne za utvrđivanje uzroka katastrofe koja još nije rasvijetljena. BEA misli da je kvar pito-cijavi za mjerenje brzine zrakoplova, imao ulogu u nesreći, ali nije isključivi krivac za nju.
Sadašnja faza pretraživanja koje vodi BEA treba se, ako sve bude u redu, završiti 25. svibnja.
Prethodni članak:
arti-201005060308006