Nagrada Webby / Hrvatska kreativna agencija 'Human' osvojila nagradu za najbolju web stranicu na svijetu

U finalu su u raznim kategorijama pobjedili puno krupnije, bogatije igrače kao što su NASA, Google i Spotify

21.5.2020.
18:59
VOYO logo

Natjecale su se svjetske mega tvrtke iz 70 zemalja svijeta, uključujući i gigante poput Samsunga i Googla, ali hrvatska agencija "Human" trijumfirala je i osvojila glavnu nagradu žirija.  

Ono što je Oskar u svijetu filma, Grammy u svijetu glazbe, to je nagrada Webby u svijetu najboljih internetskih postignuća. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mala, kreativna agencija iz Hrvatske, ima najbolju web stranicu na svijetu. U finalu su, u raznim kategorijama pobjedili puno krupnije, bogatije igrače kao što su NASA, Google i Spotify.

"Jako smo veseli da smo uspjeli i pokazati to da ti ne trebaju veliki budžeti, ako napraviš stvar koja ima smisla, koja je tehnički dobra, nisu potrebni megalomanski budžeti da bi mogao stat uz bok tim većim igračima", poručio je , direktor agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Agencija Human zvijezda je Webbija, međunarodne dodjele nagrada za najbolja internetska postignuća 2019. godine. Čisto usporedbe radi, iste večeri pobjedu su slavili glumac Tom Hanks, glazbenica Miley Cyrus, voditelj Jimmy Fallon i evo, kreativni, maštoviti tim Hrvata.

"To je najveća svjetska online nagrada koja postoji od 1996., a ove godine tamo se prijavilo više od 13.000 radova iz 70 zemalja", rekao je Bertalan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pobjednički mentalitet 40 zaposlenika brusi se u agenciji. Puno se radi, ali i opušta. Kava, osvježenja, kućni ljubimci, zabava, dobar smisao za humor, kod njih su itekako poželjni.

"Nama se to pokazalo doista dobro i korisno, nas nekakav moto je da dosta ozbiljno radimo dosta neozbiljne stvari, tako da dok god smo mi opušteni tada su nam i ideje bolje, bez stresa, jednostavno dobijemo više od zaposlenika", poručila je , operativna direktorica agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Donekle kao obiteljska atmosfera, ima i ljubimaca i djece, i svega, ali onda ima i  napornog rada, u trenucima kad smo završavali cijelu priču radili smo jako puno, rekao bih 15 sati na dan", izjavio je, voditelj kreativnog odjela agencije.

I naporan rad rezultirao je dobrim sadržajem i kreativom koja je prepoznata na najprestižnijim digitalnim nagradama na svijetu. I one su se, zbog pandemije koronavirusa održale online, tako da ih pravo slavlje tek čeka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja se nadam da ćemo nekako proslaviti, kad sjednu dojmovi, u biti kad dode kipić, onda ćemo slaviti, otvoriti barem šampanjac".

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo