Cigarete dobile novu ozbiljnu konkurenciju

2.8.2014.
9:41
VOYO logo

Novi tržišni hit su posudice za parenje. Veće su od e-cigareta, a pušačima koji bi htjeli prekinuti s pušenjem omogućuju da si sami prilagođavaju razinu nikotina, i pritom još otpuhuju na tisuće blaženih mirisa.

Kult 'parenja' vjerojatno će jačati kako 'parenje' sve više ulazi u modu, a sam uređaj već je dostupan u različitim bojama u sve više trgovina, poput Wal-Martovih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posljedica toga je da prodaja e-cigareta, baš poput njezina oblika, ove godine postaje sve tanja, a to potiče proizvođače da investiraju u novu generaciju inhalacijskih proizvoda… pa onda i same pušače.

E-cigarete se uobičajeno koriste za udisanje tekućina s nikotinom. Kada korisnik udiše, nikotin se zagrijava i oslobađa paru koja ne sadrži katran, za razliku od klasičnih cigareta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Parne posudice nude pušačima nešto što više nalikuje na „zapaljivu cigaretu jer stvara veći oblik pare“, kaže John Wiesenhan Jr., izvršni direktor Mistica, jednog od najvećih privatnih proizvođača električnih cigareta.

Nakon skoka u zadnje dvije godine, prodaja e-cigareta na američkom tržištu u mjesec dana do 5. srpnja pala je za čak 12,9 posto u odnosu na mjesec ranije, jer zbog niže cijene pušači sve više kupuju posudice za parenje, ističe analitičarka Wells Fargoa Bonnie Herzog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ona procjenjuje da tržište parnih posudica i e-cigareta zajedno vrijedi oko 2,5 milijardi dolara, i vjeruje da će parne posudice kasnije ovoga desetljeća preuzeti vodstvo na tom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo