U susjednoj Bosni i Hercegovini odvijaju se lokalni izbori, budući da je službena kampanja dosada, društvene mreže su neslužbeno od nje napravile pravi show. Programe vjerojatno nitko nije ni pročitao, ali je zato dobri stari bosanski humor izašao na vidjelo.
Kako prenosi RTL Direkt, Bosanci su se našalili i s godinama kandidata. Primjerice, doktorica Olga Milanović ima 75 godina pa joj je "raja s Facebooka" doradila izborni slogan u: "Dajte mladima šansu". "Zajedno smo jači" stoji u sloganu kandidata za Gradsko Vijeće Cazina kojemu su dodali koji kilogram viška. Zašto se susjedi toliko šale na račun političkih kandidata pokušala je objasniti tamošnja politička analitičarka.
Ekipi s Facebooka nije promaknuo niti modni izričaj kandidata pa su zaključili da je Angela Merkel poslala Đemala Babića za spas Bosne s Oktoberfesta. K tome, na listi imaju i Jasona Stathhama iz Goradža i Brucea Willisa iz Kiseljaka.
Politička analitičarka iz BiH: 'Narod je prestao ozbiljno shvaćati politiku'
Zašto se susjedi toliko šale na račun političkih kandidata pokušala je objasniti tamošnja politička analitičarka.
"Bosanski humor je ono što najaviše zaokuplja pažnju birača. Najviše se komentiraju plakati, kandidati. Narod je prestao ozbiljno shvaćati politiku", rekla je za RTL Direkt Ivana Marić, politička analitičarka iz BiH.
Macan: 'Postiže se kontra kampanja'
Na ovu pojavu zezanja s kandidatima komentirao je i hrvatski analitičar Krešimir Macan pa je rekao da nitko neće birati kandidata s kojim su se svi rugali.
"Neslužbena kampanja je bolja nego službena jer bi onda postigli onu viralnost da ljudi sami šire i reklamiraju kandidate. Ovako se svi zezaju s kandidatima tako da postižemo kontra kampanju. Nitko ne bira kandidata s kojem su se svi smijali", ustvrdio je za RTL Direkt politički analitičar Krešimir Macan.
I s vozačem kamiona iz Maglaja koji misli da su braća Grimm bajka također se svi rugaju. Budući da je kandidata na ovim lokalnim izborima 30.000, svaki stoti stanovnik BiH nalazi se na plakatima.