Ugovor za izgradnju komponenti mosta preko Drave u Osijeku, 18. travnja 2013. godine potpisao je Brodosplit. Investitor su Hrvatske autoceste, a naručitelj ovoga dijela posla, vrijednog oko 6 milijuna kuna, je Zagreb-Montaža Vikom.
"Ovo je tek početak jedne nove, kvalitetne suradnje između Brodosplita i Zagreb-Montaže Vikom, koja će se, siguran sam nastaviti i nakon izgradnje mosta. Brodosplit može ponuditi, projektirati i izgraditi sve tipove specijalnih konstrukcija za potrebe naručitelja, a Zagreb-Montaža Vikom ih montirati na sva europska tržišta", naglasio je TomislavDebeljek, predsjednik Uprave Brodosplit.
Već su u Brodosplit stigle prve komponente materijala za izgradnju centralne kutije, čeličnoga "srca" mosta koje se proteže u duljini 400 metara, širini 27,9 metara s težinom od 1340 tona. Škver će od ranije izrađenih podsklopova izraditi 35 segmenata glavnog nosača težine od 36 do 46 tona, obojati ih zaštitnim primerom i isporučiti izravno na gradilište. Rok isporuke zadnjeg segmenta je 1.04.2014.
Zanimljivo je i kako su tzv. moždanici, posebni vijci velikih dimenzija ugrađeni u centralnu kutiju za most Drava, proizvedeni u DIV-u.
Ukupna dužina mosta iznosi 2507 metara, a gradi se na paneuropskom cestovnom koridoru Vc kojim se sjever Europe preko Budimpešte, Osijeka i Sarajeva povezuje s Jadranom.
U sklopu izgradnje koridora gradit će se i most preko Save, za gradnju čijih komponenti se također natječe i Brodosplit, u puno većem obimu i vrijednosti posla.
No, budući da je riječ o pograničnom području u kojem za dobivanje posla imaju interesa i hrvatske i BiH tvrtke, na međudržavnoj razini moraju se precizirati detalji gradnje kako bi se u konačnici izabrali izvođači.