već ih koriste u javnim istupima / SDP-ov novi slogan u predizbornoj kampanji: 'Naprijed, a ne nazad!'

Image
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Dogovor je da se svaki tjedan komunicira uz druge poruke iz različitih resora, a ovih dana su najaktualnije poruke vezane uz zapošljavanje mladih

2.3.2015.
9:33
Dusko Jaramaz/PIXSELL
VOYO logo

Glavni slogan i poruka SDP-a u nadolazećoj predizbornoj kampanji bit će rečenica 'Naprijed, a ne nazad', a njihov tim za odnose s javnošću na čelu s Tomislavom Kormanom te PR stručnjakom Aleksom Braunom već naveliko radi na pojašnjenju poruke, piše Novi list.

Premijer Zoran Milanović već koristi ove riječi u svojim javnim istupima, a one znače upravo ovo: Vlada i SDP rade kako bi pomogli hrvatskim obiteljima, mladima, starima, zaposlenima i nezaposlenima te kako bi ih pokrenuli naprijed.

Dogovor je da se svaki tjedan komunicira uz druge poruke iz različitih resora, a ovih dana su najaktualnije poruke vezane uz zapošljavanje mladih.

SDP se najvjerojatnije priprema za ranije izbore, iako je ustavni rok za održavanje parlamentarnih izbora veljača 2016. Spominje se mogućnost da izbori iz simboličnih razloga budu 3. siječnja jer je tada na njima, 2000. godine, pobijedio Račan, a nije nemoguće da se izbori dogode i krajem svibnja ili početkom lipnja ove godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo