VRIJE U RIJECI /

Vozači autobusa spremni za neugodno iznenađenje: 'Natežemo se s poslodavcem... Stižu nam strani radnici'

Vozači Autotroleja odu u druge firme radi boljih uvjeta rada i većih primanja, kaže Mateo Mavrić, predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika Autotroleja Rijeka. Uskoro bi im trebali stići strani radnici

6.2.2024.
21:53
VOYO logo

Kako RTL doznaje, vrije nezadovoljstvo u riječkoj gradskoj prijevozničkoj tvrtki Autotrolej. Kolektivni pregovori koji su pokrenuti krajem studenoga prošle godine još nisu dali nikakve rezultate pa radnici najavljuju daljnje korake i radikalne akcije. Vozači gradskih i prigradskih autobusa spremni su za neugodno iznenađenje ako se ne udovolji njihovim zahtjevima.

Koliko je situacija ozbiljna i kako će vozači pokušati ostvariti svoje zahtjeve saznala je reporterka RTL-a Danas Maja Brkljača u razgovoru s Mateom Mavrićem, predsjednikom Sindikata vozača i prometnih radnika Autotroleja Rijeka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tražili smo povećanje osnovice plaće za deset posto za sve djelatnike Autotroleja i maksimalno povećanje neoporezivog dijela plaće za sve djelatnike, znači 100 eura za marendu i i 94 eura neoporezivo za prisutnost na radu. Za sada odgovora nema. Već se dva mjeseca natežemo s poslodavcem, odnosno s predstavnicima suvlasnika, ali evo do dana današnjega još odgovora nema", kazao je Mavrić.

Image
sve više nezadovoljnih /

Opet, kao i uvijek, najgore prolaze oni koji drže cijeli sustav. Sindikat Zajedno: 'Štrajk je uvijek na stolu'

Image
sve više nezadovoljnih /

Opet, kao i uvijek, najgore prolaze oni koji drže cijeli sustav. Sindikat Zajedno: 'Štrajk je uvijek na stolu'

Ističe da mjesečno po dvoje, troje vozača ode iz Autotroleja, a odlaze čak i oni koji su i 25 godina bili vjerni firmi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Odu u druge firme radi boljih uvjeta rada i većih primanja. Strani radnici nam stižu, desetak ih dolazi krajem ovog mjeseca ili početkom ožujka, a druga tura, njih desetak stiže do ljeta. Trenutno nam fali otprilike 30 do 40 vozača za održavanje ovog postojećeg voznog reda", objašnjava.

Zna se dogoditi i da u danu po nekoliko autobusa ne vozi jer jednostavno nema vozača, naglašava Mavrić.

"Kolege odu na bolovanje ili imaju godišnji odmor ili su slobodni. Jednostavno nema tko voziti u ovoj situaciji", zaključuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo