Što političari dobro rade u virtualnom svijetu, a što ne? Jesu li njihove poruke došlo do onih koji od te iste društvene mreže i žive? Razgovarali smo s Markom Vuletićem, influencerom i poduzetnikom kojeg samo na TikToku prati gotovo 400 tisuća ljudi. Njegovo objave "lajkalo" je 17.7 milijuna korisnika.
Za koga možemo reći da dobro plovi TikTok vodama?
"Otvorili su skoro svi Tik Tok, ja sam super sretan zbog toga. Možemo! radi odličan Tik Tok, ja bih rekao da su se oni najviše približili generaciji Z, mladima. Full su agresivni, brzi, daju korisne informacije. Andrej Plenković je novi, ima odlične brojke. Samo me zanima koliko će to trajati, pogotovo ako neće biti neki edukacijski dio na njegovom profilu. Videa najčešće moraju imati nešto što će zadržati publiku. Ja bih savjetovao da su videa brza, da u 45 sekundi daš što više informacija što je moguće."
SDP ima oko 1500 pratitelja na profilu. Kakva je to brojka?
"Mala. Užasno mala. Mislim da se moraju pozabaviti time. Videa trebaju biti kraća. Imaju super priliku educirati mlade."
Koji je red veličine po videu. Je li to po 'reachu', kako ide taj cjenik?
"Red veličine, rekao bih od 1000 eura pa nadalje."
Koliko je tebi kao TikTokeru, mladom čovjeku, važno da su političari zakoračili u more društvenih mreža?
"Izuzetno važno. Mislim da su to trebali puno ranije, a ne kad je stiglo vrijeme izbora. Super ja da se bave time. Ako je samo radi izbora, predlažem svima da nastave i nakon toga širiti znanje o politici. Kad se sjetim svoje politike u srednjoj školi, ne sjećam se ničeg. Bilo bi super da još više educiraju mlade."
POGLEDAJTE VIDEO: Hrvatski političari otkrili TikTok, tko se najbolje snalazi?: