Izvršni direktor Boeinga priznao je pogreške američkog proizvođača zrakoplova. Više od 170 aviona 737 Max 9 ostaje prizemljeno i četvrti dan. Nakon jezivog leta u kojem su u zraku otpala vrata aviona punog putnika, Dave Calhoun je izjavio da je nesrećom jako potresen i da će se potruditi kako se ništa slično ne bi ponovilo.
Podsjetimo, prije nekoliko godina također Boeingu je zabranjen let jer su se dva MAXA srušila, a poginulo je 350 osoba. Boeingovi avioni lete i u našoj zemlji, a jedina tvrtka u Hrvatskoj koja u floti ima njihov avion, ali ne spornu "Max devetku", ima sjedište u Zagrebu.
Iz njihova aviona koji je trenutačno na riječkom aerodromu, Boeinga 737 Next Generation, javio se RTL-ov reporter Mario Jurič koji je razgovarao je s kapetanom zrakoplova Mićom Cvetićaninom.
Koja je razlika ovog Boeinga i onih koji su prizemljeni?
"Ovaj Boeing je stare generacije, dok su Maxevi novije generacije. Produženi su, imaju veći kapacitet, manje buke i potrošnje".
Što je pošlo po zlu kod Maxa?
"Krenulo je po zlu u dijelu gdje taj model aviona ima izlaz u slučaju opasnosti. Konkretno, Alaska Airlines koristi konfiguraciju s manjim kapacitetom putnika pa je umjesto vrata za evakuaciju imao čep. On unutra izgleda kao avion u kojem se sad nalazimo".
Jeste li ikada imali problema s ovim zrakoplovom?
"Nikada nisam imao problema s njim, iako letim dugi niz godina".
Kojom biste ocjenom ocijenili sigurnost u ovom zrakoplovu?
"Najvišom ocjenom, definitivno".
Više pogledajte u videu.