'SOBERCURIOUS' / Ovo je novi TikTok trend među mladima, ali za koji želimo da zaživi i u Hrvatskoj. Obožavaju ga i roditelji

Image
Foto: RTL Danas/Screenshot

Često smo izvještavali o opasnostima za djecu na društvenim mrežama, prije svega o Tik-Tok izazovima, ali baš s te mreže stiže Dobra strana dana. Pokret mladih protiv alkohola širi se svijetom, a je li stigao i do Hrvatske?

16.11.2023.
7:30
RTL Danas/Screenshot
VOYO logo

Iako često kritiziran kao mreža puna opasnih izazova, TikTok ima trend koji će se svidjeti svim roditeljima, a već ga obožavaju brojni mladi ljudi diljem svijeta.

Riječ je o pokretu #sobercurious koji je izvorno nastao 2018. , a sad doživljava novi procvat na TikToku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na toj mreži mladi bodre jedni druge da ne konzumiraju alkohol, pomažu savjetima kako biti samopouzdan bez pića te vode video dnevnike o životu bez tog poroka i bez osude.

Image
POVUČEN IZ PRODAJE /

Zbog TikTok izazova djevojčice završile u bolnici, dječak preminuo. Pojeli najljući čips na svijetu zbog trenda

Image
POVUČEN IZ PRODAJE /

Zbog TikTok izazova djevojčice završile u bolnici, dječak preminuo. Pojeli najljući čips na svijetu zbog trenda

"Nadamo se da će neke dobre vibracije doći i kod nas i da će među našim mladim ljudima proširit se ta jedna akcija tkz. odgovornog stava prema pijenju gdje oni mogu vidjeti da, uspostavljajući apstinenciju duže vremena, mogu biti podjednako društveni, podjednako socijalno prisutni i u konačnici jednako raspoloženi", oduševljen je Zoran Zoričić, predsjednik Hrvatskog društva za ovisnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smatra da je ovo idealan način na koji pozitivna poruka može doprijeti do mladih.

"Kontraproduktivno je u tim godinama govoriti nemoj ovo, nemoj ono. Mislim da je kudikamo produktivnije: imaš pravo na izbor, vjerujemo u tebe i prije nego li izabereš informiraj se što su dobre, što su loše posljedice. Dovodimo ih u stanje odgovornosti i pridonosimo njihovoj maturaciji. Onda su rezultati puno bolji", dodao je Zoričić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki su se i pred našom kamerom obvezali pokušati. Više pogledajte u videoprilogu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo