BRINU ZA SVOJU DJECU /

Omiški most nekima donio sreću, a nekima probleme. Tko će biti kriv ako se dogodi nesreća?!

Tijekom ljetnih mjeseci kroz taj grad u prosjeku prođe 19 tisuća vozila na dan, a novi most preko najdulje dalmatinske rijeke Cetine trebao bi riješiti taj problem

27.5.2024.
17:09
VOYO logo

Omiški most spojen je prije godinu dana, a sada je konačno pušten u promet. Prva vozila trebala su mostom proći još u veljači, ali su rokovi pomaknuti, pa je danas napokon gotov projekt na koji se čekalo čak 20 godina. Trebao bi znatno poboljšati kvalitetu stanovnika Omiša i njihovih gostiju. Tijekom ljetnih mjeseci kroz taj grad u prosjeku prođe 19 tisuća vozila na dan, a novi most preko najdulje dalmatinske rijeke Cetine trebao bi riješiti taj problem.

Dok jedni slave što je projekt Omiškog mosta dovršen, drugi prosvjeduju. I to mještani Tugara, mjesta u koji će se, nakon otvaranja mosta, preusmjeriti velik dio prometa. Problem je, kažu, što će se dodatno opteretiti prometnica kroz mjesto, koja nema nogostup. Podsjećaju da su godinama slušali obećanja kako će cesta biti rekonstruirana prije otvaranja mosta, ali to se nije dogodilo. Sada strahuju i za vozača i za pješake, posebno za djecu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za spornu prometnicu nadležna je Županijska uprava za ceste. RTL-ov Rade Županović razgovarao je s ravnateljem Županijske uprave za ceste Splitsko-dalmatinske županije Petrom Škorićem o problemima mještana.

Image
KONAČNO! /

Otvoren je Omiški most. Na njemu su slavili, a ispod njega nezadovoljni prosvjednici

Image
KONAČNO! /

Otvoren je Omiški most. Na njemu su slavili, a ispod njega nezadovoljni prosvjednici

"Graditi cestu i ovako složenu infrastrukturu nemoguće je preko noći. Potrebno je napraviti složenu projektnu dokumentaciju koja je izuzetno zahtjevna. U ovom slučaju radila se više od godinu dana".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje je li problem u financijama, s obzirom da su se pojavile neke informacije da će Vlada pomoći, Županović kaže:

"Dobili smo upravo obećanje od ministra Butkovića da će Vlada osigurati novce za financiranje prometnice. Za nas je ovo jedan cijeli godišnji proračun. Mi ne možemo zanemariti ostatak mreže prometnica. Mi trebamo i održavati".

Kaže da su problemi složeniji od imovinsko-pravnih i financijskih odnosa.

"Mi smo u proteklih 15 godina rekonstruirali mrežu prometnica od Strožanca do Žrnovnice, od Žrnovnice do Srinjina... Nama je ostala jedino ova prometnica koja je bila u najboljem stanju u usporedbi s ostalim cestama", objasnio je i dodao da je jedan od razloga što su nju ostavili za kraj jer su trebali riješiti problem kanalizacije. Mjesto Tugare i gotovo cijelo omiško zaleđe je bez kanalizacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Čekali smo da se to riješi da ne prekopavamo dva puta", rekao je i objasnio kako bi to bilo neozbiljno da su napravili cestu prije dvije tri godine i da se sada opet prekopava.

Posljednje obećanje bilo je 2021. godine, znači kasni se tri godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Obećavali jesmo, ali u to vrijeme smo riješavali drugu dionicu. Da se moglo brže, moglo se, ali mi smo htjeli uskladiti ovaj projekt s kanalizacijom", kaže. Ljudi se pitaju tko će biti odgovoran ako se dogodi neka nesreća.

"Nesreće se događaju svagdje,. Mi se trudimo da kroz Tugare napravimo obostrani nogostup. Da bitno poboljšamo sigurnost svih mještana, svih putnika i da omogućimo daljnju urbanizaciju mjesta", rekao je Škorić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo