Iduća dva tjedna ključna su za stranke i kandidate koji žele osvojiti vlast na parlamentarnim izborima. Većina je na uskrsnim praznicima, ali neki ne odmaraju i uvode novitete u kampanju. Nitkolina je prva hrvatska političarka koju je stvorila umjetna inteligencija. Članica je stranke Možemo! i upozorava na širenje dezinformacija.
"Pozdrav svima, ja sam Nitkolina, u isto vrijeme postojim i ne postojim. Ja sam podsjetnik na sve ono što je danas moguće izvesti koristeći tehnologiju. Mogu zvučati kao gradonačelnik Tomašević i reći vam da ne vjerujete viđenom jer sam u kvartovskom haklu dobio Kukoča tu kod igrališta na Tuškancu.
Sretan Uskrs, pinca mi se hladi", ističe Nitkolina.
Možemo!: 400.000 eura
Za ovakvo privlačenje birača na društvenim mrežama, ali i za klasične reklame, potrošit će 400 tisuća eura. Dva ključna tjedna kampanje provest će na trgovima.
Ivana Kekin, predsjednica Nove ljevice rekla je da su nekad veliki skupovi pokazivanje mišića. "Ali nama je stalo da građani vide nas i da nas mogu pitati što im se čini bitno."
Fokus: 150.000 eura
Fokus i Republika predstavili su na okretištu tranvaja u zagrebačkoj Dubravi tko su im bitni igrači u 2. izbornoj jedinici. Potrošit će 150 tisuća eura.
"Mi ćemo imat skupove među građanima. Mi smatramo da ti skupovi velikim dvoranama su kao kad političari sami sebe tapšaju po ramenu jer ih građani nemaju za što potapšati", rekao je Davor Nađi, predsjednik Fokusa.
HDZ I SDP: 2 milijuna eura
HDZ-ovci su još na uskrsnim blagdanima pa ćemo ovakve velike skupove gledati tek za koji dan.
"Zasigurno će biti četiri velika grada. Zasad nemamo još najave da bi išli u velike prostore. Ali četiri završna skupa u četiri velika grada Republike Hrvatske će zasigurno biti. Zagreb za kraj", rekao je Krunoslav Katičić, voditelj izbornog stožera HDZ-a.
Potrošit će maksimalni iznos, gotovo 2 milijuna eura. Baš kao i Rijeke pravde. Iduću subotu posljednji će predstaviti svoj program. Velikih skupova više neće biti.
"U kampanji obično stranke govore ono da će napraviti ono što ne smiju napraviti. Jedino mi ne smijemo govoriti što ćemo napraviti i što smijemo napraviti, a to je kome ćemo dati potpise za mandatara nakon izbora", kaže Arsen Bauk iz SDP-a.
Osim što će SDP-ovci govoriti o onome čije ime ne smiju spominjati, najavljivat će i smjenu glavnog državnog odvjetnika, ukidanje Lex AP-a i povećanju mirovina. HDZ-ovci će komunicirati dosadašnje uspjehe i voditi afirmativnu kampanju.
Most: 100.000 eura
DP-ovci će iduća dva tjedna komunicirati antiglobalističke politike. "Mi smo se odlukom predsjedništva stranke lagano i kreditno zadužili", rekao je Igor Peternel, Domovinski pokret.
"Ne znam hoće li to biti dva milijuna eura ili manje, onoliko koliko naši marketinški stručnjaci procijene da treba za voditi pristojnu kampanju", dodaje.
Bez velikih skupova bit će i Mostovci, ali će biti među građanima. Potrošit će 100 tisuća eura, i to uglavnom na društvene mreže.
"Kampanja nam zapravo ni treba jer građani znaju da smo mi čitavo vrijeme bili na njihovoj strani i što smo radili", kaže Nikola Grmoja, kandidat za premijera Mosta i Suverenista.
Tko je što radio, a tko što obećao - sudbinu će im odrediti građani 17. travnja.