'JA BOLJI GRAĐANIN' /

Marina na društvenim mrežama ima više od 15 milijuna pregleda, a njeni profili pršte zelenim temama

Kakav sadržaj najčešće pratite na društvenim mrežama i ima li u njemu ekologije? Ako je odgovor 'Da', vjerojatno već znate za Inicijativu 'Ja bolji građanin'. Ondje njihova videa imaju milijunske preglede unatoč tome što stručnjaci upozoravaju da 'zeleni' trendovi kod nas kasne

12.3.2023.
7:30
VOYO logo

Društvene će vas mreže zasuti različitim sadržajima. Ako na društvenim mrežama posjetite profil Inicijative "Ja bolji građanin", Marina Matijević će vam ponuditi puno toga zelenog.

"Načelno sam mislila da nema informacija dovoljno, međutim informacija ima, ali sam shvatila da to nije prilagođena informacija jednom modernom čovjeku. I tako sam ja krenula sa svoja tri startna videa i, eto, od drugog videa je tu bilo tih 30 tisuća pregleda na nekih tri pratitelja", ispričala je Matijević iz Inicijative "Ja bolji građanin".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
želi biti zelenski? /

Influencer kandididat za predsjednika Crne Gore, ima svoj YouTube kanal 'Pijani električar'

Image
želi biti zelenski? /

Influencer kandididat za predsjednika Crne Gore, ima svoj YouTube kanal 'Pijani električar'

To je bio vjetar u leđa. Danas ima 15 milijuna pregleda na društvenim mrežama. Koristi i Facebook, Instagram i TikTok, a teme su različite: od recikliranja do recepata.

"Zašto ja radim recepte? Zato što se jako puno bavim temom otpada od hrane. To je tema moja broj jedan. Neka tema koja me onako baš boli zato što na otpad od hrane se može odmah sad utjecati", rekla je Matijević.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao i u mnogim stvarima, Hrvatska dosta kaska za trendovima.

Željko Riha, komunikacijski stručnjak, kazao je da kod nas tek trebaju doći pravi specijalizirani influenceri kao što je naša sugovornica Matijević.

"Znači, koji zbilja pokušavaju vršit utjecaj vezano za neku temu, odnosno osvijestit što veći broj populacije ne samo o maskari ili šminci ili ne znam ni ja čemu, već o nekim ozbiljnijim temama koje se tiču svih nas", dodao je.

Matijević je poručila: "Da se ljudi malo više otvore prema tim zelenim informacijama, da shvatimo da mi imamo odgovornost prema okolišu. Ljudi nekako ne mogu povezati taj cijeli krug i kažu brige mene za okoliš. Međutim, zrak koji dišeš, to je taj okoliš."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inicijativa je u siječnju proslavila dvije godine, a u sljedeće dvije plan je isti kao i do sada: edukacija prije svega.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo