HRVATI VOZE SVE STARIJE / Gotovo pola milijuna automobila palo na tehničkom. Ovo su najčešće greške, ali i najpouzdanije marke

Prosječno automobili imaju pet grešaka zbog kojih ne prolaze na tehničkom. Još uvijek zabrinjava najveći broj uočenih kvarova na kočnicama. Uz njih, tu su i loše gume

15.6.2023.
7:30
VOYO logo

Svaki peti automobil koji vidite na cesti je neispravan. Lani je više od 430 tisuća automobila palo na tehničkom pregledu. Slika hrvatskog voznog parka sve je lošija što ne čudi jer vozimo u prosjeku 15 godina stare automobile.

Mnogi automobili daleko su od izvrsnog stanja. Zbog svoje starosti trećina vozila pada na tehničkom. Na godinu njih gotovo pola milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Padom na tehničkom kažnjava se i najmanje odstupanje od zakonskih normi.

Kristijan Belobrajdić, nadzornik tehničke ispravnosti vozila kaže: "Bude nezadovoljnih, ali kako je tako je. Moramo raditi svoj posao. Ne može auto proći neispravan". Ističe pak i kako rijetki traže da im se progleda kroz prste, ali, govori, u principu znaju da se ne može progledavati kroz prste

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnogi vozači su ipak savjesni i znaju kakvu opasnost na cesti može izazvati neispravan automobil.

Prosječno automobili imaju pet grešaka zbog kojih ne prolaze na tehničkom. Još uvijek zabrinjava najveći broj uočenih kvarova na kočnicama. Uz njih, tu su i loše gume.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
opasnost na cesti /

Policajci zaustavili vozača te ga poslali na izvanredni tehnički pregled, a tamo je nastao show jer skoro ništa nije bilo ispravno

Image
opasnost na cesti /

Policajci zaustavili vozača te ga poslali na izvanredni tehnički pregled, a tamo je nastao show jer skoro ništa nije bilo ispravno

Tomislav Škreblin, izvršni direktor za tehničke poslove Centra za vozila Hrvatske tvrdi: "Imamo i nedostatke na šasiji i karoseriji, što su nedostatci uglavnom vezani uz koroziju. Nedostatci na motoru, koji su uglavnom vezani za propusnost ispušnog sustava i za zauljenje na motoru".

U kategoriji do 10 godina starosti najpouzdanije marke koje prolaze na tehničkom su Mazda, Volvo, Suzuki, Mercedes i Toyota.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Lani je uvezeno oko 60-ak tisuća rabljenih vozila i oko 40-ak tisuća registrirano je novih vozila. S tim da promjenu koju smo primijetili da kod rabljenih vozila koja se sada uvoze, njihova prosječna starost raste, pa se ne može očekivati da će ukupna starost voznog parka zbog toga padati", tvrdi Škreblin.

Starost će rasti i zbog skore zabrane prodaje automobila s unutarnjim izgaranjem. Vozila koja će zadovoljavati tu normu neće biti jeftina, pa je gotovo sigurno da će nam vozni park biti sve stariji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
KSW 94
Uživo 11. svibnja
VOYO logo