ispred tunela učka /

Doznajemo kad će druga cijev tunela biti završena: 'Vjerujemo da ćemo u roku završiti'

'Radovi napreduju jako dobro. Imamo još manje od kilometar, ukupno je 5,6 kilometara. Probijamo i s jedne i druge strane', kazao je Silić

12.5.2023.
20:20
VOYO logo

Uskoro kreće jedan od najvećih cestovnih infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj, koji će put od Pule do Zagreba svesti na svega dva i pol sata vožnje!

Naš reporter Boris Mišević javio se ispred tunela Učka gdje je razgovarao s generalnim direktorom Bina-Istre Dariom Silićem

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako ćete uspjeti za vrijeme nekoliko turističkih sezona ne remetiti promet a sagraditi autocestu?

"Ovo je najkompleksnija dionica na cijelom Istarskom ipsilonu, nalazi se veliki broj objekata, tri nova vijadukta čvor s desne strane, odmorište Kvarner. Imamo novi sustav odvodnje. Šest kilometara zidova od buke, veliki broj kuća. Radove radimo pod prometom. Imamo jako iskusnog izvođača radova, koja će uz našu signalizaciju radove na vrijeme napraviti bez zaustavljanja prometa".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hoćete li zaposliti domaće ili strane radnike?

"Naša intencija, kao i na prethodnim fazama gradnje, je da zaposlimo domaću radnu snagu, da 95 posto hrvatskih podizvođača, više od 700 djelatnika, više od 100 strojeva, tako da nam je cilj da mladi ostanu i rade u Istri i Primorsko-goranskoj županiji".

Image
MANIJAK NA CESTI /

Pomahnitali vozač se okrenuo u tunelu Učka, bacao stvari kroz prozor pa otvorio vrata i ispružio psa

Image
MANIJAK NA CESTI /

Pomahnitali vozač se okrenuo u tunelu Učka, bacao stvari kroz prozor pa otvorio vrata i ispružio psa

Kakva će biti cijena ovih radova?

"Cijena za drugu cijev tunela Učka, kao i za vijadukte će ostati ista. Dakle ne dižemo, što je jako dobra vijest za naše korisnike".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bili smo u tunelu, kada se druga cijev tunela Učka otvara za vozače?

"Radovi napreduju jako dobro. Imamo još manje od kilometar, ukupno je 5,6 kilometara. Probijamo i s jedne i druge strane. U fazi smo postavljanja betonske obloge. Probijanje je predviđeno u osmom mjesecu ove godine, a puštanje u promet, nadamo se, u šestom mjesecu 2024. godine. Unutar roka i ako je bilo puno izazova. Vjerujemo da ćemo u roku završiti".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hoće li druga cijev biti korisna?

"Ovdje ljeti imamo više od 16 tisuća vozila. Ideja je da napravimo protočnost ali i da poboljšamo sigurnost što je naš prvi cilj".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo