JURICA BRNAS: /

Dio Zagrepčana će ovog ljeta 40 dana biti bez tople vode: 'Strpljenje je minoran ulog u odnosu na ono što dobivaju'

'Smatramo da građani zaslužuju novu i kvalitetnu infrastrukturu. Da bi se postigla, da se dobije jedan nivo usluge koja zaslužuje 21. stoljeće smatramo da kontinuirano treba mijenjati opremu, instalacije, smanjivati gubitke. Ulog, strpljenje je minoran u odnosu na ono što dobivaju', poručio je Brnas

22.7.2023.
20:30
VOYO logo

Novi problem za dio Zagreba je nestanak tople vode. O tome je naš reporter Goran Latković razgovarao s Juricom Brnasom iz HEP Toplinarstva.

Što je sve u kvaru i kada će građani dobiti toplu vodu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Posljednja nevremena su direktno utjecala na isporuku električne energije za Toplanu i Elektranu što je direktno utjecalo na funkcioniranje toplane. Došlo je do ispada Toplane. Nakon uključivanja u toplinsku mrežu došlo je do hidrauličkog udara te višestrukih puknuća na vrelovodnoj mreži. Dio građana u Novom Zagrebu su već dobili toplu vodu, no još smo u fazi puštanja građanima na sjevernom dijelu grada. Sjeverno od Save i istočno od Savske ulice. S tim da zbog jednog većeg puknuća dio građana na Borovju je i dalje u obustavi te smo u fazi sanacije i ponovnog puštanja"

Image
ŽUPAN U DANASU /

Očajni Slavonci danima bez pomoći. Dekanić: 'Reagiralo se najbrže i na vrhunski način. Struja? HEP kaže za dva dana'

Image
ŽUPAN U DANASU /

Očajni Slavonci danima bez pomoći. Dekanić: 'Reagiralo se najbrže i na vrhunski način. Struja? HEP kaže za dva dana'

Dio građana će ovo ljeto skoro 40 dana biti bez tople vode, zapadni dio Zagreba i Novi Zagreb zbog rekonstrukcije. Kako im pomoći?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Velik dio građana je višestruko bio u obustavi isporuke toplinske energije. Radi se o izuzetno starim cijevima koje su velikih dimenzija i za koje je potrebno veliko vrijeme sanacije. Računi su umanjeni za smanjenje isporuke toplinske energije. Onaj paušal takozvani je i dalje standardan jer iz toga se pokrivaju troškovi održavanja…"

Kako građanima nadomjestiti nedostatak tople vode?

"Smatramo da građani zaslužuju novu i kvalitetnu infrastrukturu. Da bi se postigla, da se dobije jedan nivo usluge koja zaslužuje 21. stoljeće smatramo da kontinuirano treba mijenjati opremu, instalacije, smanjivati gubitke. Ulog, strpljenje je minoran u odnosu na ono što dobivaju", poručio je Brnas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo