Milijuni korisnika nisu mogli slati e-mailove niti surfati internetom. Društvene mreže poput Facebooka i Twittera prepune su ljutih korisničkih komentara jer je RIM nakon početnog 20-satnog prekida svojih usluga najprije objavio da je otklonio poteškoće, da bio potom sve opet stalo.
Pretpostavlja se da je kvar negdje na poslužiteljima u RIM-ovom Slough podatkovnom centru, međutim RIM je bio prilično netransparentan u objašnjavanju problema.
Naime, pojedinosti o tome što je uzrokovalo ovaj problem koji je britanski list Guardian usporedio s "Černobilom" (Chernobyl moment) i dalje su vrlo oskudne, a u svom priopćenju za javnost u kojem se ispričao korisnicima zbog neugodnosti, RIM nije dao nikakvu dodatnu informaciju o tome što je uzrok kvara.
"I dalje pažljivo pratimo situaciju kako bi osigurali stabilnost", stoji na RIM-ovim web stranicama.
Kompanija ipak nije mogla dati procjenu kada se očekuje da svi njezini servisi širom svijeta normalno prorade, pa nije isključeno da će neki korisnici i dalje imati poteškoća sa spajanjem.
Poteškoće u radu BlackBerry servisa dolaze u vrlo nezgodnom trenutku za kanadsku kompaniju. Ovaj tjedan na tržišta dolaze iPhone 4S i novi iOS 5 RIM-ova najvećeg rivala - Applea. Novi softver koji je ponudio Apple uključuje i iMessage, instant messaging uslugu koju je moguće koristiti samo na Appleovim uređajima, a koja ima mnoge servise koje nudi i RIM-ova BlackBerry Messenger platforma.
Nakon što su poteškoće primijećene u SAD-u, vrijednost dionica kanadske tvrtke pala je za 4% na burzi u Torontu.
Prethodni članci: arti-201110101055006 arti-201110110927006