arti-201012100737006Podsjetimo, Barcelona je potpisala petogodišnji ugovor prema kojem će za natpis na dresu od Katarske zaklade dobiti rekordnih 150 milijuna eura, ali i prekinula dugogodišnju tradiciju katalonskog kluba koji je uspješno odolijevao napadima sponzora da im na dres 'zalijepi' svoj logo.
Tek prije par godina se na čuvenom crveno-plavom dresu pojavio logo UNICEF-a, UN-ove organizacije za zaštitu prava djece, ali od njega klub nema financijske koristi, nego svake godine na njegov račun uplaćuje 1.5 milijun eura.
No Cruyffa najunosniji ugovor u povijesti nogometa nije oduševio, već jako razljutio:
"Mi smo jedinstveni klub u svijetu, nitko dosad nije uspio sačuvati 'čisti' dres i ostati jak i financijski i igrački. Prodali smo unikat za oko šest posto našeg budžeta. Razumijem da trenutačno više trošimo nego što zarađujemo, no ovime smo dokazali da nismo kreativni i da smo postali vulgarni. Ako je situacija loša, mogli smo raskinuti ugovor s UNICEF-om kojem ionako plaćamo da nosimo njegov logo na dresu", napisao je Cruyff u svojoj kolumni.
Vezani članak:
arti-201012100737006