Iako u Centru za energetiku još
uvijek u ne prate ničije poslovanje, kad počnu, teren će
obilaziti u limuzinama sa zagrijanim kožnim sjedalima, vozila će
im krasiti alu naplatci i xsenon svjetla, a
parkirat će uz pomoć senzora.
Prevelik luksuz za vrijeme štednje, slažu se ministri.
"Ako su Vlada i ministri ove godine odlučili da
neće kupovat ni za koga novi auto, onda se moglo i unutar
države naći dovoljno kvalitetna vozila koja bi poslužila i tom
novom Centru. Za mene je ovo doista neprimjeren i neprihvatljiv
način", kazao je Gordan Maras, ministar
poduzetništva i obrta.
Gordan Maras vozi se u Audiu A 6 iz 2008. godine i ne zna koliko
je prešao.
'Noćna mora' sindikatima, ministar rada Mirando
Mrsić, koristi Volkswagen Passat, čija je
mjesečna leasing rata 5.400 kuna, odnosno prosječna hrvatska neto
plaća.
Andrea Zlatar, ministrica kulture, pod nadzorom
ima 64 vozila, a najmlađe je iz 2008. godine.
"Moj službeni automobil je sedam godina star i prešao je 400.000
kilometara i za otpis je. Na zadnjem putovanju nam je pregorio i
otišao k vragu", rekla je Zlatar.
Ministar poljoprivrede Tihomir
Jakovina automobil ima na raspolaganju 24
sata, a od 174 vozila bez leasinga u ministarstvu poljoprivrede
75 ih je kupljeno preko donacija Svjetske banke. Ministar kaže
kako mu bolje ne treba.
"U ovo vrijeme nam ne trebaju grijana sjedala. Govorim još
jednom, imamo auto koji smo naslijedili, koji je prošao 250.000
kilometara i s kojim smo zadovoljni, hvala", izjavio je
Jakovina.
Za ministra branitelja Predraga Matića, Mercedes
E 320 iz 2008. godine osigurao je MUP.
"Kad je bio na servisu, ja sam dolazio na posao i u Golfu, neka
sigurnost je potrebna, ali je li potrebno nešto više od
toga - naravno da ne", naglasio je Fred
Matić.
Automobil više srednje klase BMW serije 5 služi ministricu
vanjskih poslova, prosječna starost voznog parka ministarstva je
9 godina.
Ako je prosjek voznog parka Vlade srednja klasa automobila,
srednja klasa građana teško si ih može priuštiti. Jednako kao što
bi si teško mogli priuštiti vožnju Markovim trgom onako kako su
to danas napravili HNS-ovi ministri i premijer - zabranjenim
smjerom.
Na investicijama bi najviše trebao raditi Centar za praćenje poslovanja u energetskom sektoru, kojeg je osnovao potpredsjednik Vlade, Čačić. No ni uz kakav rezultat u prvih nekoliko mjeseci rada u javnost su došli zahvaljujući natječaju za namještaj i automobile. Što o pet luksuznih limuzina s grijanim sjedalima misle ministri koji se voze u autima starim i po deset godina, doznajte u prilogu!