Ličenje - 100 tisuća kuna. Vrata - 10 tisuća. Radovi vrijedni najmanje 224 tisuće kuna možda i ne bi plijenili pažnju da ih u novim prostorijama uprave nije naručila milijardu kuna dužna tvrtka HŽ Cargo, čiji radnici i ovog mjeseca ne znaju kada će dobiti plaću.
"U tome nema ništa sporno budući da je uprava HŽ Infre upravi HŽ Carga uputila dopis prema kojemu radnici Carga moraju seliti iz prostora u Mihanovićevoj", rekla je IvanaČubelić, glasnogovornica HŽ Carga.
Nakon reorganizacije Hrvatskih željeznica, u velebnom zdanju kod zagrebačkog Glavnog kolodvora ostaje samo HŽ Infrastruktura, a Cargo seli nekoliko stotina metara dalje. Sve je, kažu, amenovao i ministar, iako je posao s izvođačem sklopljen bez javnog natječaja.
"Postupak javne nabave nije bilo potrebno provesti, jer je riječ o više različitih vrsta radova, čiji iznosi ne prelaze 70 tisuća kuna", kaže Čubelić.
Koliko će cijenu od gotovo četvrt milijuna kuna podignuti namještaj i opremanje, HŽ ne otkriva. No plaćanje će biti teže nego prije, jer je Cargo, kojem slijedi privatizacija, početkom godine ostao bez državne potpore. Tvrtku je moralo napustiti 450 radnika, a preostalih 2900 već je izlazilo na ulicu zbog kašnjenja plaća. Uprava je, kažu oni, pomiješala prioritete.
"Smatramo da je to neopravdano u ovom trenutku kada na prvom mjestu smatramo da moraju biti prava radnika i isplata plaće da mogu zajedno sa obiteljima dočekati blagdan Uskrsa", rekao je ZoranMaršić, predsjednik Sindikata željezničara Hrvatske.
I dok se u kuloarima može čuti da je i ovaj put novac građana rasipan potezima poput ličenja već oličenih zidova, u HŽ Cargu to opovrgavaju. No, jedno je sigurno: radni prostor možda se povećava, ali dolaskom privatnog vlasnika mjesta za malverzacije bit će sve manje.