U organizaciji Automobilističkog saveza Primorsko-goranske županije poslije četiri godine 'gostovanja' na istarskoj strani Učke, ova kultna hrvatska utrka vratila se na kvarnersku stranu, što je bio očiti pogodak. Sudjelovalo je 69 vozača iz Hrvatske i Slovenije, od kojih i jedna slovenska vozačica.
Niko Pulić "probudio" se tek u dvije službene vožnje. Naime, treninge na stazi dugoj 3.790 metara vozio je rezervirano prepuštajući bolja vremena u prvom jutarnjem treningu Siniši Kraincu (Zeinski Čabar) u Ford escortu RS Cosworthu sa vremenom 2:00,325 minuta, te Talijanu Riccardu Ali (Skok racing) u prototipu Sighinolfi BMW koji je zaostajao svega 736 tisućinki. Pulić je zaostajao gotovo dvije sekunde. Na drugom je treningu Ala bio dvije sekunde brži od Pulića, dok je Krainc sa rezervnim automobilom imao znatnih problema.
U prvoj bodovnoj utrci Pulić je ostvario izvrstan rezultat ostavivši iza sebe Alu za 3,134 sekunde, dok je Krainc držao priključak na nekih 259 tisućinki. Druga je vožnja odlučila, a Pulić je ponovo najboljim rezultatom dana - vožnjom od 1:49,756 minuta (prosjek 124,312 km/sat) za nove 2,117 sekunde ostavio Alu i u konačnici pobijedio sa prednošću od 5,251 sekunde ispred Ale.
Treće mjesto ukupnog poretka, ali i pobjedu u kategiriji I turističkih automobila ostvario je mladi riječki automobilist Siniša Krainc ispred jednog od svojih rivala mladog Zagrepčanina Dejana Dimitrijevića (Dubrava) u VW Golfu IV V6.
Pobjedu u grupi A visokim petim mjestom "generalke" ostvario je iskusni buzetski automobilist Manuel Kodelja (Buzet autosport) u Peugeotu 106 S16 klase A7.
Četvrtu ovogodišnju dvostruku pobjedu sezone u grupi N i klasi N3 ostvario je izvrsnim vožnjama još jedan mladi riječki automobilist Dino Butorac (Matulji racing) vozeči "Renault Clio RS".
Utrka je protekla bez problema, sa svega osam odustajanja isključivo zbog tehničkih kvarova. Među odustalima su se našli vodeći u kategoriji II Branimir Radić (Zrinski Čabar) kojem je na formuli otkazala elektronika i ove sezone do Učke trostruki pobjednik grupe A Sebastijan Čepar (Zrinski Čabar) kojem je blokirao mjenjač.
Rezultati - ukupno: 1. Pulić (Dubrovnik racing, Dallara F 392) 3:41,672 minuta (zbroj 2 vožnje), 2. Ala (Skok racing, Sighinolfi BMW) +5.251 sekunda, 3. Krainc (Zrinski, Ford escort RS Cosworth) +10,728, 4. Dimitrijević (Dubrava, VW Golf IV V6) +17,400, 5. Kodelja (Buzet autosport, Peugeot 106 S16) +28,438, 6. Varljen (Honda Civic TypeR) +30,932, 7. Butorac (Renault Clio RS) +31,268, 8. Čelhar (svi Matulji racing, Škoda Octavia 1.8) +35,206, 9. Badurina (Suzuki Swift 1.3 Gti) + 36,142, 10. Mišćenić (oba Zrinski, Fiat 127) +39,151;
grupa N: 1. Butorac, 2. Muhvić (Fridge racing Zagreb), 3. Peruč (Zrinski);
A/SP: 1. Kodelja, 2. Sertić (Fridge racing), 3. Malinarić (Šibenik);
H/E1: 1. Krainc, 2. Dimitrijević, 3. Varljen;
PH ekipe: 1. AK Zrinski 76 bodova, 2. AK Matulji racing 73,5, 3. AK Dubrava 61,5;
Timovi: 1. Euromarine Das RT 46,5, 2. Automatic servis RT 43.
Povijesna vozila: pobjednici klasa C1 Popović (Pula-Rovinj), C2 Sigurnjak (Matulji racing), A2 Jurić (Buzet).