Prvi hrvatski magazin za rukotvorine u tiskanom izdanju

Magazin do!ts, prvi hrvatski magazin za promicanje handmade kulture, od danas se može pronaći na kioscima uz Večernji list kao specijalno izdanje, odnosno Vodič za kreativno uređenje doma.

9.5.2012.
12:23
VOYO logo

Vodič od 68 stranica prodaje se po cijeni od pet kuna uz Večernji, a na kioscima će biti i sljedeća dva tjedna kao samostalna tiskovina. Knjižica sadrži ukupno 35 tutorijala, odnosno vodiča za 'kreativno buđenje proljeća'. Od toga kako da stare košulje pretvorite u jastučnice, kako da od kuhinjskih krpa napravite stolnjak, od starih igračaka sliku za klince ili piling za lice od sastojaka koje možete pronaći u vlastitoj kuhinji. Knjižica uz savjete za uređenje doma donosi i nekoliko kreativnih aktivnosti za djecu, te nekoliko vodiča za izradu kozmetike.

Filozofija magazina do!ts od početka je 'reciklaža', odnosno davanje novog života starim stvarima, a sve što se dodatno treba kupiti kako biste to i ostvarili ne košta više od desetak kuna!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Magazin do!ts prvi je domaći magazin za promicanje rukotvorina, odnosno handmade kulture. Prva dva broja izdana su online, u flash paper izdanju (www.dots.com.hr). Božićni broj na 153 stranice, izdan u prosincu prošle godine, pregledalo je više od 140 tisuća jedinstvenih posjetitelja, dok je drugi broj, valentinovski, također na 153 stranice, pregledan više od 250 tisuća puta u svega dva mjeseca! Cilj magazina je promicanje sve brže rastuće handmade zajednice u regiji, koja je prepoznala do!ts kao vlastiti medij kroz koji se mogu izražavati. Prva dva online izdanja producirana su s budžetom od nula kuna, te uz pomoć 20-ak kreativnih suradnika. Sam magazin nastao je iz suradnje dviju poznatih domaćih handmade kreativki Ivone Biljuš (Izzy Creations) i Marine Krmpotić (Craftzee), a u suradnji s Nebojšom Grbačićem, suosnivačem portala Woohoo.hr, najvećeg regionalnog oglasnika rukotvorina. Magazin je u potpunosti gerilski projekt u čiju promociju nije uložena niti kuna, a nakon prva dva broja već postoji velik interes i potražnja u čitavoj regiji. Sama promocija odvijala se putem društvenih mreža, a više stotina čitatelja od prvog je broja izrazilo interes za tiskano izdanje.

Tiskani specijal, koji je ostvaren u suradnji s Večernjim listom, logičan je nastavak razvoja magazina s obzirom da je tisak prirodno okruženje za magazin ovakve vrste, a dijelom i zato što publika magazina često samostalno izrađuje kreativne i praktične rukotvorine, pa na do!ts gledaju kao na 'kolekcionarski' magazin.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prvo tiskano izdanje razlikuje se utoliko što ne sadrži 'standardni' sadržaj online izdanja (intervjui, izazovi, predstavljanja, najave...), odnosno riječ je 'samo' o vodičima i tutorijalima. U planu je još nekoliko vodiča, a možda i čitavo tiskano izdanje, kao samostalni magazin, no to još nije službeno potvrđeno.

Sam magazin nastao je na kavi krajem prošle godine, kada su spomenute kreativke Ivona Biljuš i Marina Krmpotić pristupile s idejom ekipi portala Woohoo.hr. Woohoo.hr tu je došao kao logistička podrška s obzirom na novinarsko-uredničku pozadinu članova tima, te uz svoje dvije najisturenije kreativke ušao u projekt do!ts.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo ime do!ts označava englesku riječ za 'točkice', inače opsesiju glavne urednice Ivone Biljuš, dok je drugo tumačenje imena skraćenica engleskog izraza Do! ThingS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo