VRIJEDI RAZMISLITI, ZAR NE? /

Propagandnim spotovima informirajte se o EU!

U Hrvatskoj ulazak u Europsku uniju podupire 61 posto građana. Stoga, kako bi uvjerili i preostale Delegacija EU-a krenula je u informativnu kampanju pod motom "Vrijedi razmisliti".

12.12.2011.
19:36
VOYO logo

Protekle četiri godine građani nisu naučili mnogo o europskoj obitelji u koju uskoro ulazimo. Iako još uvijek nije poznato što nova vlada planira, građani zahtijevaju više informacija.

Kako se zaposliti i ako koristiti fondove Europske unije, kakve su to potpore poljoprivrednicima i što podrazumijeva očuvanje raznolikosti - samo su neka od brojnih pitanja koje stanovnike Hrvatske trenutno muče.

Stoga, delegacija EU u Hrvatskoj je u ponedjeljak na nacionalnim i lokalnim televizijama počela emitirati prvi od pet spotova kojima bi građane Hrvatske trebali navesti na promišljanje o skorom referendumu.

U tih pet spotova, Delegacija prikazuje prednosti članstva u obrazovanju, pravima potrošača, slobodi kretanja roba, te sredstvima iz europskih fondova.

Ovaj oblik kampanje bit će prisutan na našim TV programima do Božića, a zatim će ponovno biti vraćenu sredinom siječnja do veljače.


Međutim, šef Delegacije upozorava kako tek nakon potpisivanja Ugovora pravi izazovi slijede.

"Sljedeći je korak referendum. Nadam se da će nova Vlada sa svim ostalim strankama, građanima do datuma referenduma, pružiti objektivne i detaljne informacije. Ovo je to što želimo da učine građani Hrvatske", rekao je Paul Vandoren.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo