Protekle četiri godine građani nisu naučili mnogo o europskoj
obitelji u koju uskoro ulazimo. Iako još uvijek nije poznato što
nova vlada planira, građani zahtijevaju više informacija.
Kako se zaposliti i ako koristiti fondove Europske unije, kakve
su to potpore poljoprivrednicima i što podrazumijeva očuvanje
raznolikosti - samo su neka od brojnih pitanja koje stanovnike
Hrvatske trenutno muče.
Stoga, delegacija EU u Hrvatskoj je u ponedjeljak na nacionalnim
i lokalnim televizijama počela emitirati prvi od pet spotova
kojima bi građane Hrvatske trebali navesti na promišljanje o
skorom referendumu.
U tih pet spotova, Delegacija prikazuje prednosti članstva u
obrazovanju, pravima potrošača, slobodi kretanja roba, te
sredstvima iz europskih fondova.
Ovaj oblik kampanje bit će prisutan na našim TV programima do
Božića, a zatim će ponovno biti vraćenu sredinom siječnja do
veljače.
Međutim, šef Delegacije upozorava kako tek nakon potpisivanja
Ugovora pravi izazovi slijede.
"Sljedeći je korak referendum. Nadam se da će nova Vlada sa svim
ostalim strankama, građanima do datuma referenduma, pružiti
objektivne i detaljne informacije. Ovo je to što želimo da učine
građani Hrvatske", rekao je Paul Vandoren.
U Hrvatskoj ulazak u Europsku uniju podupire 61 posto građana. Stoga, kako bi uvjerili i preostale Delegacija EU-a krenula je u informativnu kampanju pod motom "Vrijedi razmisliti".