Špica sezone je prošla /

Ponuda u posezoni drastično pada, a turista još uvijek ima!

Špica sezone je prošla, a s njom i gužva na obali. No, ima gradova, poput Zadra u kojim je još uvijek puno turista. Ponuda u posezoni drastično pada - osim donekle u Splitu i Dubrovniku - pa ministarstvo turizma u projektu Hrvatska 365 financira one koji rade i u listopadu.

24.9.2014.
18:42
VOYO logo

Bablje ljeto u punoj je snazi, ali na pješčanim plažama Nina sve je opustjelo. Rijetki turisti mogu uživati tek u miru i hvatanju posljednjih sunčevih zraka. Sve što je privlačilo prije mjesec dana - već je zatvoreno.

"Nemamo gdje popiti kavu, ručati, toaleti su zatvoreni, a lijepo vrijeme može biti i u listopadu. Šteta, a mnogi bi došli da je još otvoreno", potužila se gošća iz Njemačke.

U Zadru druga slika - još uvijek je puno turista. Morske orgulje uvijek su hit.

Rujan je jeftiniji, idealan je za šetnje, razgledavanje i meditaciju uz more. Otvorene su suvenirnice, puni su i restorani. Rujanskim gostima ipak nešto nedostaje, a to je noćni život.

U Zadru se radi na produljenju sezone zajedno sa Zatonom, Ninom i Starigradom uključio u pilot projekt - Hrvatska 365. Kulturna baština i wellness trebali bi biti osnova posezonske ponude.

"Imamo namjeru proširiti ta dva osnovna proizvoda još i na dva vrlo važna proizvoda našu destinaciju, a to je gastro i outdoor turizam", kazao je AnteGalić, glasnogovornik TRZ Grada Zadra.

"Ima tu puno projekata i programa, ali mislim da to još uvijek nije dovoljno kako bi se grad doista pozicionirao kao grad podsezone", izjavio je Božidar Kalmeta, gradonačelnik Grada Zadra.

Da wellness upotpunjava ponudu svakog dobrog hotela,u Bastinu odavno znaju, ali ono što njima dovodi goste je kuhinja. Kod njih se dolazi dolazi sezonski na točno određenu hranu iz zadarske okolice.

"Priča cijela se kreće oko nekakve mikrolokacije Zadra i okolice, znači paška janjetina, recimo sad na primjeru ovome, pripremljena na tradicionalne načine u malo novijem ruhu", poručuje IvicaBoronjek, kuhar Hotela Bastion.

"To su gosti koji su doslovno gastronomadi, koji dolaze radi gastronomije, koja je drugačija i posebna i ne mogu je pronaći nigdje, osim na ovom području", dodaje MladenkaŠtura, direktorica hotela Bastion.

Originalnost i kvaliteta uvijek su dobitna kombinacija, ali i teži put.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo