Vijesti na Social Readeru reflektiraju korisnikov profil na Facebooku, njegove interese, "lajkove" i "priče" koje njegovi prijatelji čitaju, kao i teme koje su u trendu.
"Social Reader Washington Posta je način da se ljudi povežu oko posljednjih dnevnih događanja i da zajedno sa svojim prijateljima na Facebooku otkriju nove vijesti u stvarnom vremenu", rekao je Donald Graham, predsjednik i CEO Washington Post Companyja. "Ako znate da je nekoliko vaših prijatelja pročitalo neku priču, i vi ćete biti zainteresirani za nju."
Korisnici na naslovnoj stranici mogu kliknuti na neki članak bez da će biti preusmjereni na izvornu web stranicu ili na stranicu koja ih poziva da postanu pretplatnici.
Nakon što korisnik pročita članak, ta aktivnost se dijeli s njegovim prijateljima i pojavljuje u Facebook tickeru. Ova aplikacija također preporučuje dodatne priče koje su u vezi s onime što korisnik čita, a sustav preporuka će još bolje raditi nakon višekratnog korištenja Social Readera.
Kao i kod ostalih "lifestyle aplikacija", kako ih je nazvao Zuckerberg na konferenciji f8, i Social Reader stavlja snažan naglasak na otkrivanje vijesti preko mreže svojih prijatelja.
Sadržaji koji su prikupljeni na Social Readeru dolaze iz više izvora: Associated Press, Express Night Out, Foreign Policy, GlobalPost, The A.V. Club, Reuters, The Root, SB Nation, Slate, Sugar Inc., WetPaint Entertainment i Mashable za sada su partneri Washington Posta u isporuci sadržaja.
Također je vrijedno napomenuti da je ova aplikacija za sada bez oglasa. Korisnici dobivaju puni pristup člancima bez plaćanja i bez da su izloženi oglasima.
Prema riječima Grahama, kompanija je za sada usmjerena samo na to da stvori bogato iskustvo čitanja vijesti za korisnike Facebooka.
"Ovo je dio budućnosti vijesti", dodao je Graham.
Prethodni članci: arti-201109221176006 arti-201109210946006 arti-201109200626006 arti-201109150371006