Pogodite koja industrija kupuje iPadove kao luda

iPad je još uvijek primarno potrošački proizvod, međutim i u biznisu se snalazi dobro. Posebno u financijskom sektoru.

22.7.2011.
13:14
VOYO logo

Prema izvještaju tvrtke Good Technology koja se bavi podrškom za mobilne uređaje u tisućama velikih tvrtki, gotovo polovina novih iPad aktivacija tijekom drugog kvartala 2011. dolazi iz financijskog sektora, piše Business Insider.

To je tri puta više od broja aktivacija u bilo kojem drugom gospodarskom sektoru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

iPad je prošle jeseni započeo osvajanje Wall Streeta, ali s dolaskom iPada 2 u zadnjem tromjesečju taj trend se naglo ubrzao.

Najveći gubitnik ovdje je najvjerojatnije Research In Motion, kompanija koja je poslovne ljude osvojila s BlackBerry mobitelom, ali čini se da sve više gubi pred navalom Appleovih proizvoda. (Good Technology nije u izvještaj uvrstila BlackBerry aktivacije jer nije mogla dobiti pristup podacima s BlackBerry Enterprise Servera).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Android tableti nisu dobro startali kada je riječ o poslovnom sektoru te oni čine svega 2 posto novih aktivacija.

Appleovi mobiteli također su se dobro pokazali u poslovnom sektoru - osobito iPhone 4, koji čini oko 33 posto svih novih aktivacija među korisnicima Good Technology.

Sve u svemu, iOS uređaji čine oko 75 posto od ukupnog broja aktivacija, Android je na oko 25 posto, dok Windows Mobile/Windows Phone i Symbian nisu registrirani.

Good Technology nije idealan proxy za sve tvrtke, međutim serverima ove kompanije služe se tisuće klijenata, uključujući 182 kompanije s popisa Fortune 500, odnosno 500 najboljih američkih kompanija rangiranih prema bruto prihodima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo