LJUBLJANA - Pahorova vlada naručila je seriju kratkih video-spotova u nastojanju da poveća izglede za dobivanje ključnog referenduma koji se održava 5. lipnja.
"To je parodija na račun apsurdnih tvrdnji protivnika mirovinske reforme", rekao je glasnogovornik vlade Darjan Košir. Vlada će u preostala dva tjedna kampanje pred referendum više nego dosad koristiti YouTube kao kanal bliži mlađoj populaciji.
U prvom spotu Urška Čepin glumi "naivnu plavušu" koja pokušava razumjeti argumente protivnika mirovinske reforme koji smatraju nepotrebnim zaoštravanje uvjeta i dizanje praga za odlazak u mirovinu na 65 godina života.
Sarkazam iz spota nastoji ismijati sindikalne čelnike koji građane pozivaju da na referendumu glasuju protiv primjene mirovinske reforme. Premijer Borut Pahor nazvao ih je prošlog tjedna politički neodgovornima, a njihovu predreferendumsku kampanju populističkom. Sindikalni argumentI protiv mirovinske reforme jesu kako su za sadašnju financijsku krizu odgovorni tajkuni i državne banke, te da javne financije ne treba spašavati stezanjem remena zaposlenih i umirovljenika.
Ankete u Sloveniji ipak su na strani protivnika reformi. Prema istraživanjima slovenskih medija, za reformu je tek 36%, a protiv 52% ispitanika i ispitanica.