Daljinski upravljač u ruci na početku potrage za informacijom,
koja se najčešće traži na - televiziji. Broj 1 je za 59 posto
populacije i glavni izvor informiranja. Na internetu se informira
26,8 posto građana, preko radija 6, a čitajući dnevne novine tek
7 posto.
A televizija je i medij kojem se najviše vjeruje. Osvaja
povjerenje čak 50,5 posto ispitanika. Na drugom mjestu je
internet s 21,7 posto, a potom radio s 6,4 posto ispitanika.
Dnevnim novinama vjeruje se još manje - samo 5,1 posto.
Istraživanje je pokazalo i da su naciji najzanimljivije
informacije iz Hrvatske. A umjesto vijesti iz svijeta,
zanimljivije su one - lokalne. Politika, sport i kultura sadržaji
su koji se najviše nude. A najviše se traži - sport.
Najgledanije su sportske informativne emisije. Na drugom su
mjestu dramske serije, a na trećem nogometne utakmice, poput Lige
prvaka. Iako interes prema televiziji ne opada, TV tržište u
segmentu oglašavanja i dalje bilježi - pad.
No, prognoze za idućih 5 godina su pozitivne. Očekuje se oporavak
tržišta i rast prihoda s trenutačnih 731 na 800 milijuna kuna.
Najdominantniji medij na domaćem tržištu i dalje je - televizija. Za čak 59 posto građana ona je i glavni izvor informiranja. Svoje povjerenje, također, najčešće poklanjaju televiziji. Pokazala je to nova Analiza tv tržišta Agencije za elektroničke medije.