Svečanost otkrivanja dizajna s logom SP-a (mapa Afrike i igrača kako prebacuje loptu preko glave) organizatori su iskoristili za promoviranje sljedeće faze prodaje ulaznica.
Ulaznice će se moći nabaviti na principu "tko prvi dođe njegovo je", a 15. travnja počinje peta i zadnja faza prodaje utakmica.
"Za ovu zadnju fazu uložili smo veliki napor da pomognemo nogometnim obožavateljima uvodeći dodatna sredstva da nabave ulaznice", rekao je Valcke.
Cijene ulaznica se kreću od 20 dolara do 160 dolara za utakmice u fazi skupina i od 70 do 450 dolara za prvu utakmicu SP-a između Južnoafričke Republike i Meksika 11. lipnja u Johannesburgu. Ukupno će u petom krugu biti u prodaji 500.000 ulaznica za sve utakmice, osim finala koje je rasprodano.
Ulaznice će se moći kupiti u Južnoafričkoj Republici u 11 centara u devet gradova domaćina, u 600 ogranaka banke FNB i na nekim prodajnim mjestima preko web stranice FIFA-e ili specijalne telefonske linije.
Navijači koji budu kupovali ulaznice u centrima za prodaju ulaznica morat će pokazati neki identifikacijski dokument i moći će platiti gotovinom ili kreditnom karticom.
U četvrtoj fazi je prodano 240.000 ulaznica, od čega je 85 posto otišlo južnoafričkim državljanima. Ukupno je do sada za SP prodano 2.2 milijuna od oko tri milijuna ulaznica.