Samo jedan je pouzdan znak da je kampanja ušla u finale - kad se kandidati potpuno raspojasaju.
Nije krenuo među građane, već samo među svoje stranačke foteljaše. Ali kad su čuli i vidjeli pljesak, protukandidati su se, htjeli to ili ne, morali pridružiti u skidanju sakoa i košulja.
Video je brzo prešao granice grada u kojem se bore za političku funkciju, a građani koji su pogledali epizodu, cijeli su događaj vidjeli i doživjeli otprilike ovako.
Ali dan nakon objave snimke, nema kajanja.
"Ne radimo to standardno, nije to ful monti, ali s obzirom da je to dio performansa kojeg kolega Mrsić radi u kampanji, odlučili smo ga malo nadopuniti ovaj put. To je dobro, to je SDP. Zajedno u kampanji, zajedno i skidaju kravate", komentirao je jučerašnji događaj ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras.
Samo najmlađi među njima ne želi ništa komentirati. Sindrom jutra poslije, čini se.
"U nedostatku političkih ideja i ozbiljnih rezultata odlučili su se na skidanje. S obzirom kako Vlada radi, očekujem a će do kraja mandata ostati i bez gaća", izjavio je HDZ-ovac Gordan Jandroković.
"Dobro je da nisu išli dalje, barem na snimkama koje imamo", dodala je Jadranka Kosor.
PR stručnjaci nisu ostali začuđeni jer u SDP-ovu političkom marketingu i nisu izmislili toplu vodu, pa tako ništa nova nije ni Mrsićeva inicijativa odbacivanja pamučnih okova.
"Imao je pripremljen štos koji će zateći vaše protivnike i eventualno dići publiku na reakciju, što je i postigao. Druga dva kandidata su ga slijedila jer izbora nije bilo i na jedan slikovit način je pokazao tko je gazda", pojasnio je PR stručnjak Krešimir Macan.
Već u nedjelju se na izborima za čelnika zagrebačkog SDP-a odlučuje tko će biti pobjednik, a tko gubitnik. Ili slikovitije - čiji je striptiz bio bolji.